تمیهدات ویژه اتوبوسرانی اصفهان همزمان با بازگشایی مدارس

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه در حال حاضر با توجه به شرایط فعلی ۸۰۰ دستگاه اتوبوس در خطوط مختلف نسبت به جابجایی شهروندان اقدام می‌کنند، گفت: در صورت سفید شدن وضعیت تعداد اتوبوس‌های فعال در شهر به یک‌هزار و ۱۰۰ دستگاه افزایش پیدا خواهد کرد.

سیدعباس روحانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اتوبوسرانی اصفهان بر اساس مأموریت خود حمل و نقل شهری را انجام داده و در هر شرایطی آمادگی لازم برای سرویس‌‎دهی هر چه بهتر و مطلوب‌تر به شهروندان را دارد.

وی افزود: در مهرماه امسال با توجه به شرایط ایجاد شده به دلیل شیوع ویروس کرونا، ستاد مقابله با کرونا در آستانه بازگشایی مدارس شرایطی را تبیین و ابلاغ کرده که بر اساس آن سناریوهای مختلفی در شرکت واحد اتوبوسرانی برای نحوه سرویس‌دهی به شهروندان پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه خاطرنشان کرد: این شرکت آمادگی دارد در صورت سفید شدن وضعیت شهر به لحاظ شیوع ویروس کرونا و بازگشایی کامل مدارس، ناوگان مورد نیاز را در اختیار شهروندان قرار دهد.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط فعلی ۸۰۰ دستگاه اتوبوس در خطوط مختلف نسبت به جابجایی شهروندان اقدام می‌کند، تصریح کرد: در صورت سفید شدن وضعیت تعداد اتوبوس‌های فعال در شهر به یک هزار و ۱۰۰ دستگاه افزایش پیدا خواهد کرد.

روحانی از شهروندان به ویژه دانش آموزان درخواست کرد: هنگام استفاده از اتوبوس‌های شهر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و حتماً از ماسک‌های استاندارد استفاده کنند.

وی با بیان اینکه ضدعفونی ناوگان طبق روال قبل در طول روز در پایانه‌های شهر انجام می‌شود، افزود: در ایستگاه‌ها و پایانه‌های شهر از دو ماه قبل، نقاط مورد نظر برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی نشانه گذاری شده است و رنگ آمیزی آن توسط شهرداری مناطق دوباره انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه خاطرنشان کرد: در راستای حفظ سلامت مسافران و رانندگان با استفاده از کاورهای پلاستیکی، فضای کابین رانندگان اتوبوس از مسافران جدا شده است.

وی گفت: شهروندان می‌توانند برای اعلام انتقادات یا پیشنهادات خود با شماره پنج رقمی ۳۸۱۸۸ تماس گرفته یا به کانال‌های شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان در شبکه‌های اجتماعی به نشانی busofisfahan@ مراجعه کنند.

کد خبر 443763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.