پیشرفت ۹۵ درصدی خط کلکتور انتقال آب فضای سبز در منطقه ۱۱

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۹۵ درصدی عملیات احداث خط کلکتور انتقال آب فضای سبز در این منطقه خبر داد.

حمید اشرفی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طول مسیر عملیات احداث خط کلکتور انتقال آب فضای سبز ۱۴۰۰ متر است که با استفاده از لوله پلی اتیلن سایز ۲۵۰ میلی متری از منبع ۲۵۰۰ مترمکعبی حدفاصل خیابان امام خمینی تا میدان اخلاص در حال اجراست.

وی با بیان اینکه برای اجرای عملیات احداث خط کلکتور انتقال آب فضای سبز افزون بر ۱۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است، افزود: با انجام این اقدام پس از ذخیره پساب تصفیه شده شاهین شهر در مخزن ۲۵۰۰ مترمکعبی، توسط لوله‌های ۲۵۰ میلیمتر جهت آبیاری فضای سبز منتقل می‌شود.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان مساحت فضای سبز این منطقه را ۲۲ هکتار عنوان کرد و گفت: هدف از احداث خط کلکتور انتقال آب فضای سبز، آبیاری مطلوب فضای سبز منطقه است.

وی با اشاره به دیگر پروژه‌های عمرانی این منطقه، خاطرنشان کرد: یکی از پروژه‌های عمرانی این منطقه در سال جاری احداث خیابان کاتب اصفهانی حدفاصل خیابان‌های شهدای لیمجیر و امام رضا(ع) است.

اشرفی با بیان اینکه خیابان کاتب اصفهانی به طول حدود ۵۰۰ متر و عرض ۲۴ متر است و اعتبار در نظر گرفته شده برای تملک و احداث آن ۷۰ میلیارد ریال است، ادامه داد: با احداث خیابان کاتب اصفهانی با توجه به وجود مجتمع‌های فرهنگیان و ایثارگران در این محدوده، مشکل تردد تعداد زیادی از شهروندان منطقه رفع می‌شود.

وی تصریح کرد: از دیگر فعالیت‌های عمرانی منطقه در سال ۹۹ روکش و تعمیر آسفالت با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال، تعمیرات و نگهداری معابر و ابنیه شهری با اعتبار یک میلیارد و یکصد میلیون ریال، اصلاح هندسی تقاطع‌ها و روان سازی با اعتبار حدود چهار و نیم میلیارد ریال، حفر و تنقیه چاه آب باران با اعتبار سه و نیم میلیارد ریال است.

کد خبر 443751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.