با صرفه‌جویی در هزینه‌ها دنبال افزایش بهره‌وری هستیم

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان با تاکید بر لزوم کاهش وابستگی این سازمان به درآمدهای شهرداری، گفت: با صرفه‌جویی در هزینه‌ها دنبال افزایش بهره‌وری هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید حمیدرضا ابطحی روز شنبه_ ۲۲ شهریورماه_ در مراسم تودیع و معارفه معاون امور مالی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) شهرداری اصفهان اظهار کرد: یکی از مسائلی که در سازمان فاوا به شدت دنبال تحقق آن بودیم استقلال مالی و وابسته نبودن به درآمد شهرداری است.

وی با بیان اینکه سال گذشته سعی کردیم هزینه‌ها را کاهش دهیم که در نتیجه آن سود ۴۰۰ میلیون تومانی حاصل شد، افزود: امروز دنبال این هستیم تا هزینه‌های ستاد را تا ۱.۲ کاهش دهیم تحقق این هدف دور از دسترس نیست و امکانپذیر است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان با بیان اینکه در سال ۹۸ هزینه‌های سازمان و درآمدهای آن را تراز کردیم با وجود اینکه هزینه‌های جاری بیش از ۲۵ درصد افزایش یافته است، گفت: با صرفه‌جویی در پی افزایش بهره‌وری این سازمان هستیم.

وی با بیان اینکه سازمان فاوا نباید به بودجه شهرداری به عنوان یک منبع مالی نگاه کند، افزود: سازمان فاوا یک نهاد خدمت رسان است، مشتری‌مداری در این سازمان یکی از اصولی است که حتماً باید پیاده‌سازی شود.

ابطحی اضافه کرد: در شرکت‌های خدماتی بزرگ دنیا، مدیران ارشد گاهی در کم‌ترین سطوح حضور یافته و با مشتری ارتباط برقرار می‌کنند، بنابراین تکریم ارباب رجوع باید در اولویت سازمان فاوا باشد در برخی از فعالیت‌های سازمان که به کمک پیمانکاران انجام می‌شود، باید عملکرد آن به گونه‌ای باشد که پیمانکاران خود را در سود و زیان پروژه ذی‌نفع بدانند.

وی گفت: اگر پیمانکاران موفق نباشند سازمان فاوا مسئول خواهد بود، بنابراین تعامل با آن‌ها باید به صورت ذی‌نفع تجاری باشد، در سال جدید سعی کردیم عملکرد بهتری را ثبت کنیم، این کار با پیگیری اخذ تسهیلات برای پرداخت مطالبات پیمانکاری انجام شد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان افزود: در پایان سال ۹۸ سعی کردیم همه مطالبات پرسنلی را پرداخت کنیم تا انگیزه کاری کارکنان سازمان را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه از توان و انرژی کارمندان این سازمان برای افزایش بهره‌وری آن استفاده می‌کنیم، گفت: فعالیت‌های حوزه مالی سازمان باید مهندسی مجدد شود.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان با بیان اینکه کنترل و سرعت با یکدیگر رابطه عکس دارد، گفت: باید نقطه بهینه‌ای برای اعمال کنترل و افزایش یا کاهش سرعت در بخش‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری سازمان مشخص شده و عملکردها بر اساس آن تنظیم شود؛ امیدواریم بتوانیم رشد و اعتلای سازمان را رقم زده و با همدلی از بروز اختلاف نظرها دوری کنیم.

به گزارش ایمنا، در این مراسم از زحمات فریناز زرین مکان تقدیر و بهروز نصر آزادانی به عنوان معاون جدید مالی، پشتیبانی و منابع انسانی سازمان فاوا شهرداری اصفهان منصوب شد.

کد خبر 443746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.