روزنامه‌های ورزشی ۲۲ شهریور؛ ۸۰ هزار فرانک جریمه و کسر شش امتیاز

در حالی که باشگاه پرسپولیس توانایی پرداخت طلب برانکو را در موعد مقرر ندارد، گویا این شکایت بعد بر محرومیت باعث کسر امتیاز سرخ‌پوشان نیز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -شنبه ۲۲ شهریور- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "قسمت مربی ایرانی به ۱۵ میلیارد رسید" نقل و انتقالات فصل جاری لیگ برتر را عجیب دانست و مدعی شد یک سرمربی که گویا امیر قلعه نویی نام دارد برای یک فصل ۱۵ میلیارد تومان دریافت کرده است.

"گل" با عنوان"الگوی من این برانکوست" به اظهارات یحیی گل محمدی سرمربی فعلی پرسپولیس در ستایش مربی کروات و سابق آنها پرداخت، اظهاراتی که نشان می‌دهد اثرات وجود برانکو روی نیمکت پرسپولیس اجتناب ناپذیر است.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "۸۰ هزار فرانک جریمه و کسر شش امتیاز" مدعی شد بعد از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این جریمه‌ها پرسپولیس را تهدید می‌کند، البته رسول پناه سرپرست فعلی باشگاه پرسپولیس مدعی شده است به زودی مطالبات برانکو را پرداخت خواهد کرد و پنجره نقل و انتقالاتی آنها نیز در صورت بسته شدن به زودی باز می‌شود.

"خراسان ورزشی" با عنوان"برانکو پنجره پرسپولیس را می‌بندد" به احتمال بالای محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات بعد از شکایت برانکو پرداخت، موضوعی که رسول پناه نیز گفته است اگر رخ دهد مشکلی برای پرسپولیس وجود ندارد.

"ایران ورزشی" با عنوان "مهدوی کیا، گزینه جدی هدایت آلومینیوم" مدعی شد با توجه به اراکی بودن مهدی مهدوی کیا سرمربی گری او در تیم فوتبال آلومینیوم اراک محتمل و شاید نزدیک به نظر می‌رسد.

"شوت" با عنوان "سفر پراکنده تیم‌های ایرانی به دوحه " به پروازهای عجیب نمایندگان فوتبال ایران به قطر پرداخت، مسئله‌ای عجیب که گویا فقط برای نمایندگان ایران نیز رخ می‌دهد.

کد خبر 443727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.