کلوپ: سیاست‌های نقل و انتقالاتی ما با چلسی فرق دارد

مربی آلمانی لیورپول به انتقادات درباره سیاست های باشگاه لیورپول در بازه نقل و انتقالاتی فعلی و عدم تلاش برای به خدمت گرفتن بازیکنان جدید پاسخ داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، برخی از هواداران و دنبال کنندگان فوتبال در انگلستان به عملکرد تیم لیورپول در پنجره نقل و انتقالاتی اخیر انتقاد کرده‌اند. استدلال منتقدان این است که چرا این باشگاه بازیکنان جدید متعددی را مانند چلسی به خدمت نمی‌گیرد؛ استدلالی که البته به مذاق یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول خوش نیامده.

وی در رابطه با سیاست‌های نقل و انتقالاتی لیورپول گفت: باشگاه‌ها و شرایط تیم‌ها با یکدیگر متفاوت است. برای برخی از باشگاه اوضاع جور دیگری است به‌نوعی که مجهول بودن آینده اهمیت کمتری دارم. لیورپول باشگاه متفاوتی است و ما نمی‌توانیم به یک‌باره رویکرد خود را شبیه به چلسی کنیم.

کلوپ با اشاره به درخشش‌های قرمز پوشان آنفیلد در طی سال‌های اخیر گفت: دو سال قبل ما به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیدیم، سال گذشته موفق شدیم قهرمان این رقابت‌ها شویم و در سال جاری نیز قهرمان انگلستان شدیم. برای همین است که می‌گویم نمی‌شود یک شبه ذهنیت را تغییر داد و شبیه تیمی مثل چلسی شد.

سرمربی لیورپولی‌ها ادامه داد: دو راه برای پیشرفت یک تیم وجود دارد. راه اول این است که بازیکنان جدید به خدمت گرفته شوند و یک راه دیگر این‌که با همین بازیکنانی که در اختیارمان هست تلاش کنیم تا بتوانیم نقطه‌ضعف خودمان را بهبود ببخشیم. این قاعده فوتبال است. هیچ‌کس نیست که بگوید باید همیشه به خریدها فکر کرد و تمرینات را کنار گذاشت.

وی در خصوص بازیکنانی که ممکن است در این بازه نقل و انتقالاتی به لیورپول بپیوندند خاطرنشان کرد: شایعات زیادی در رسانه‌ها به چشم می‌خورد که خواندن بعضی از این شایعات واقعاً آدم را به خنده می‌اندازد. نزدیک به پنج سال است که در این باشگاه حضور دارم و اگر قرار باشد اتفاقی بیوفتد، تمام تلاش خود را برای رقم زدن آن می‌کنیم.

لیورپول اگرچه در حال حاضر بازیکنان قدرتمندی همچون محمد صلاح، سادیو مانه، ویرجیل فن دایک و الیسون بکر را در اختیار داشته، اما در برخی از پست‌ها نیاز به بازیکنان جدیدی دارد. بااین‌وجود قرمزها در تکاپوی نقل و انتقالات باشگاه‌های اروپایی ساکت بوده‌اند و به‌غیراز کوستاس سیمیکاس که با ۱۱ میلیون یورو از المپیاکوس به لیورپول آمد، بازیکن دیگری تا این لحظه خریداری نشده است.

کد خبر 443657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.