اقدام غیر اصولی شرکت توزیع برق بندرعباس در هرس درختان

به تازگی شرکت توزیع برق هرمزگان در بندرعباس درختانی را که با خطوط انتقال برق تداخل دارند به طور غیر اصولی هرس می‌کند که این موضوع اعتراض سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری بندرعباس را به دنبال داشته است.

به گزارش ایمنا، مصطفی خادم رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری بندرعباس در این باره گفت: هرس غیراصولی باعث آسیب رسانی جدی به درختان و جلوگیری از رشد به موقع آنان می‌شود.

وی افزود: این کار حساس، بدون توجه به نظرات کارشناسان این سازمان انجام می‌شود که شرکت توزیع برق باید مانع از این اقدام غیر اصولی شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بندرعباس اظهار کرد: نحوه صحیح هرس درختان تاکنون در نشست‌های متعدد با شرکت توزیع برق بندرعباس آموزش داده شده است اما متأسفانه کار غیر اصولی و ناهماهنگ چهره شهر را نا مناسب کرده است.

وی تاکید کرد: شرکت توزیع برق باید پیش از انجام هرس درختان با شهرداری بندرعباس هماهنگی کند و خودسرانه اقدام به قطع درختان ننماید.

خادم با بیان اینکه این موضوع نارضایتی شهروندان را به دنبال داشته است بیان کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه قطع درختان و یا آسیب رسانی به آنان موضوع را در اولین فرصت به سامانه ۱۳۷ شهرداری بندرعباس اطلاع دهند.

وی گفت: علی رغم تذکرهای داده شده به شرکت توزیع برق در این زمینه، موضوع از طریق مراجع قضائی دنبال می‌شود تا از پایمال شدن حقوق شهر و شهروندان جلوگیری شود.

کد خبر 443569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.