بوناچیچ فحش داده بود، من باید عذرخواهی می‌کردم؟

پانصد و پنجاه و یکمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "بوناچیچ فحش داده بود، من باید عذرخواهی می‌کردم؟ " عنوان نخست این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های هادی محمدی، بازیکن ذوب آهن دارد. محمدی گفته: در تمام این مدت به احترام قاسم حدادی‌فر و اینکه نمی‌خواستم حاشیه‌ای درست شود، هیچ صحبتی انجام ندادم، اما الان دیگر از این موضوع خیلی می‌گذرد. به خاطر این موضوع در سه بازی پرسپولیس، نفت مسجدسلیمان و گل گهر به بازی نرفتم. خدا را شکر در روزی که این اتفاق افتاد همه اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل سر تمرین بودند و بارها گفتم اگر کسی به شما فحش بدهد جواب نمی‌دهید؟

وی ادامه داد: حتی قبل از بازی حساس با پرسپولیس به من گفتند که عذرخواهی کن تا در این بازی به میدان بروی، اما قبول نکردم، چون کسی که به من بی‌احترامی کرده بود او بود نه من. به نظرتان من باید عذرخواهی می‌کردم؟ کمی متوجه می‌شدم که چه می‌گوید و فحاشی‌هایش را فهمیدم.

"فصل وداع با کاپیتان" تیتر دیگری از این رسانه است که اشاره تمدید قرار داد حدادی فر و احتمال آخرین فصل حضور او در فوتبال دارد. قاسم حدادی‌فر، کاپیتان ذوب آهن اصفهان برای حضور در لیگ بیستم قراردادش را با این تیم تمدید کرد. هفته گذشته حدادی‎فر در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که قصد دارد پایان لیگ بیستم کفش‌های خود را بیاویزد و با مستطیل سبز وداع کند. او که گلایه‌مندی زیادی از مدیران ذوب آهن به دلیل تماس نگرفتن شأن برای تمدید قرارداد با او داشت، سرانجام روز گذشته با جمشیدی، سرپرست باشگاه ذوب آهن دیدار و قراردادش را برای یک فصل دیگر تمدید کرد.

"سپاهان جمعه راهی قطر می‌شود" عنوان پایانی این روزنامه است که به پرواز سپاهانی‌ها به سمت قطر پرداخته است. بر اساس برنامه ریزی انجام شده تیم فوتبال سپاهان اصفهان برای ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بعدازظهر جمعه - ۲۰ شهریور ماه ' با پرواز چارتر از اصفهان راهی پایتخت قطر می‌شود.
برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان"، اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 443549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.