انبار ۱۰ میلیاردی کالای قاچاق در اصفهان لو رفت

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان، از کشف انبار دپوی لوازم خانگی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمدرضا هاشمی فر"، اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از دپوی انواع لوازم خانگی در یک انبار نگهداری کالا در یکی از مناطق شهر اصفهان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی از انبار مذکور بازدید به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات تعدادی لوازم خانگی شامل یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، اتوپرسی و سشوار خارجی که همگی فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی و به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان، ارزش کالاهای مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۱۰ میلیارد ریال عنوان و اظهار کرد: در این رابطه متصدی انبار دستگیر و برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

هاشمی فر با بیان اینکه این کالاها پیش از اینکه وارد بازار فروش شوند با هوشمندی مأموران پلیس کشف شدند به انباردارها در خصوص نگهداری کالاهای قاچاق هشدار داد و گفت: صاحبان انبارهای نگهداری کالا در قبال کالاهایی که در آنجا نگهداری می‌شوند، مسئول هستند و بایستی نسبت به تحویل گرفتن کالاهایی که فاقد مدارک معتبر گمرکی و قاچاق هستند پاسخگو باشند.

کد خبر 443544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.