پیروزی زرد پوشان در هفته نخست

تیم سپاهان توانست در هفته اول لیگ برتر والیبال تیم خانم اردکان را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ امروز- چهارشنبه- ۱۹ شهریور تیم والیبال سپاهان در هفته اول لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۶ میزبان تیم خاتم اردکان بود که این بازی با نتیجه ۳ بر ۱  به سود سپاهان به پایان رسید.

ست اول:

تیم سپاهان بازی را خیلی خوب شروع کرد و از همان ابتدای بازی شرپع به کسب امتیاز کرد، میرزاجانپور خرید جدید سپاهانی ها در ابتدا نمایش خوبی را از خود نشان داد. سپاهان توانست با نتیجه ۸ بر ۲ خود را به وقت استراحت فنی اول برساند. بعد از وقت استراحت تیم اردکان به بازی برگشت اما سپاهانی ها با تثجه به دفاع های خوبی که انجام دادند اختلاف زیاد شد. در ادامه تیم میزبان عملکرد خوب خود را ادامه داد و توانست با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ این ست را به پایان برساند.

ست دوم:

این ست با بازی پایاپای دو تیم شروع شد و هر دو تیم با امتیازانی را کسب کردند، بعد از وقت استراحت فنی اول امتیازات همچنان نزدیک به هم ادامه پیدا کرد و هردو تیم برا کسب امتیاز تلاش کردند اما سپاهان در میانه های ست توانست بازی را در دست بگیرد و تا با نتیجه ۱۶ بر ۱۴ به وقت استراحت فنی دوم برسد. بعد از وقت استراحت سپاهان بازهم بازی را در دست داشت و توانست با امتیاز مشابه ۲۵ بر ۱۸ پیروز این ست شود.

ست سوم:

ست سوم با عملکرد خوب خاتم اردکان شروع شد و  در همان ابتدا نتیجه بازی را به سود خود کردند اما زردپوشان با توجه به دریافت های خوب توانستند به بازی برگردند. در ادامه تیم خاتم اردکان توانست با نتیجه ۸ بر ۶ به وقت استراحت فنی اول برسد، خاتم اردکان به بازی خوب خود ادامه داد و توانست اختلاف خود را با تیم سپاهان زیاد کند. زرد پوشان در میانه این ست توانستند یک عملکرد خوب را از خود به نمایش بگذارند و اختلاف را بع حداقل برسانند. اما تیم خاتم اردکان با توجه با بازی خوبی که به نمایش گذاشت توانست این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به پایان برساند.

ست چهارم:

این ست را نیز سپاهان مانند ست اول این بازی خوب شروع کرد و در ابتدای بازی اختلاف را با تیم اردکان به ۵ امتیاز رساند. سپاهان با این نمایش خوب توانست با نتیجه ۱۶ بر ۹ به دومین وقت استراحت فنی برسد. تیم خاتم اردکان پس از وقت استراحت تلاش زیادی را برای کم کردن فاصله انجام داد اما در این کار موفق نبود و سپاهان توانست با نتیجه ۲۵ بر  ۱۸  پیروز این بازی شود.

حواشی بازی:
 
*به دلیل شیوع ویروس کرونا ورزشگاه خالی از تماشاگر بود و بر روی صندلی ها پرچم تیم سپاهان نصب شده بود.

*در این بازی ورود بانوان خبرنگار به ورزشگاه ممنوع بود و اجازه ورود به آن ها داده نشد.

کد خبر 443436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.