منتظر اعلام زمان برگزاری جام ملت های آسیا هستیم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: برای برگزاری رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور در فصل جدید منتظر اعلام زمان مسابقه‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا هستیم.

به گزارش ایمنا، سید محمد ناظم الشریعه گفت: اگر جام ملت‌های آسیا اواخر آبان ماه ۹۹ برگزار شود ما این فرصت را داریم تا لیگ برتر را در تاریخ اول آبان ماه برگزار کنیم.

وی گفت: در صورتی که رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا به تعویق بیفتد این فرصت را داریم تا پیش از شروع این بازی‌ها، لیگ برتر را آغاز کنیم و این فرصت خوبی است که بازیکنان بتوانند در شرایط مسابقه قرار گیرند و با آمادگی بهتر روانه جام ملت‌های آسیا شویم.

سرمربی تیم ملی فوتسال بیان کرد: جام ملت‌های آسیا از اهمیت زیادی بر خوردار است و باید با تمام توان در این رقابت‌ها شرکت و از عنوان قهرمانی که در مدت ۱۲ دوره به دست آمده است، دفاع کنیم.

ناظم الشریعه گفت: پانزدهمین دوره پیکارهای جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۲۰ قرار است به میزبانی کویت برگزار شود و تیم ملی ایران نیز در این دوره در گروه چهارم با تیم‌های عربستان، کره جنوبی و تایلند هم‌گروه است.

وی ادامه داد: رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در فصل جدید در دو گروه بر گزار می‌شود و طبق قرعه، در گروه اول تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان، ستارگان ورامین، شهروند ساری، محمدسیما قم، مقاومت البرز، اهورا بهبهان و کراپ الوندحضور دارند و در گروه دوم هم، مس‌سونگون ورزقان تبریز، سن ایچ ساوه، فرش آرا مشهد، ملی حفاری اهواز، هایپرشاهین‌شهر اصفهان ، ارژن شیراز و راگا تهران شرکت دارند.

منبع: ایرنا

کد خبر 443432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.