طباطبایی: تقویت هندبال استان اصفهان تقویت هندبال کشور است

مدیرکل ورزش و جوانان استان از هیات هندبال استان اصفهان به عنوان فدراسیون دوم هندبال تعبیر کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان به همراه حسین زیبایی و نرگس قدوسی معاونین خود از هیات هندبال استان اصفهان بازدید کردند. در این بازدید سید حسن افتخاری رئیس هیات هندبال استان اصفهان گزارشی از عملکرد این هیات و افتخارآفرینی ورزشکاران، داوران و مربیان ارائه داد.

پس از آن سید محمد طباطبایی گفت: به اعتقاد من می‌توان از هیات هندبال استان اصفهان به عنوان فدراسیون دوم هندبال ایران نام برد چراکه اگر امروز هندبال کشور افتخاری به دست آورده مدیون زحمات، تلاش و کوشش چندین ساله خانواده بزرگ هندبال استان اصفهان می باشد، اگر در هندبال کشور به عقب بر گردیم به پیشکسوتان استان اصفهان می‌رسیم که این مسیر را برای موفقیت هموار نمودند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه هندبال در اصفهان مظلوم واقع شده است، گفت: از مسئولین دو باشگاه فولاد مبارکه و ذوب آهن می خواهم که نگاه ویژه تری به این رشته ورزشی داشته باشند و در این زمینه هم بنده پیگیری های لازم را انجام خواهم داد.

وی با اشاره به برنامه آمایش سرزمین اداره کل ورزش و جوانان، گفت: بر اساس آن برنامه استراتژیک و آمایش سرزمین، تقریبا هندبال در ۷ شهرستان اصفهان جایگاه و خاستگاه دارد که در بحث استعدادیابی، استعدادپروری و نخبه پروری کمک شایانی می تواند به رده های مختلف تیم ملی داشته باشد.

سید محمد طباطبایی با بیان اینکه ظرفیت در هندبال استان اصفهان یک ظرفیت ملی محسوب می شود، افزود: نگاه باید به هندبال استان اصفهان، یک نگاه خاص، استراتژیک و یک نگاه ملی باشد و قطعا فدراسیون نیز باید نگاهش به هندبال استان، ملی باشد، تقویت هندبال استان اصفهان تقویت هندبال کشور است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به فاکتورهای موفقیت هیات هندبال اشاره و تصریح کرد: من مولفه دوستی، رفاقت، مهر و محبتی را که در بین خانواده هندبال استان اصفهان وجود دارد ،فاکتور اصلی موفقیت هیات هندبال می دانم، اگر اختلاف یا مشکلی در این خانواده بوجود آید بزرگان این رشته موضوع را مدیریت کرده و جوانان نیز از آنها تمکین می کنند، به همین دلیل ما هیچ اعتراض و حاشیه ای را از هندبالی ها شاهد نبودیم و نیستیم.

وی گفت: اداره کل ورزش و جوانان تمام قد از هیات هندبال استان اصفهان حمایت می کند و امیدواریم فدراسیون نیز پیش از پیش این هیات را مورد حمایت قرار دهد.

کد خبر 443429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.