ساخت خدمات روبنایی در دستور وزارت راه و شهرسازی

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از ابتدای روند احداث پروژه‌های مسکن مهر در دولت تدبیر و امید ساخت خدمات روبنایی از جمله مدرسه، کلانتری، درمانگاه، کتابخانه و سایر تجهیزات فرهنگی ورزشی در دستور کار ما قرارداشته است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی نبیان با اشاره به اینکه یکی از وظایف سازمان ملی زمین و مسکن احداث خدمات روبنایی سایت‌های مسکن مهر در شهرهای با جمعیت بالای ۲۵ هزار نفر است، اظهار کرد: از ابتدای روند احداث پروژه‌های مسکن مهر در دولت تدبیر و امید ساخت خدمات روبنایی از جمله مدرسه، کلانتری، درمانگاه، کتابخانه و سایر تجهیزات فرهنگی ورزشی در دستور کار ما قرار داشته است.

وی ساخت خدمات روبنایی مسکن مهر را در قالب سه گروه مدارس، کلانتری و سایر خدمات تقسیم کرد و افزود: ایجاد مراکز رفاهی جهت ارتقای سطح معیشت ساکنان، افزایش امنیت و ارائه خدمات عمومی در مجاورت سایت‌های مسکن مهر از جمله اولویت‌های اصلی سازمان ملی زمین و مسکن است که تاکنون ۱۶۲ مدرسه تکمیل و ۳۹ مدرسه در دست ساخت است، همچنین در بحث ارتقای امنیت، ۳۲ کلانتری تکمیل و ۱۲ مورد آن در دست ساخت است و در سایر خدمات عمومی شامل درمانگاه، کتابخانه و اماکن ورزشی ۲۳ مورد تکمیل و ۲۵ مورد در دست ساخت است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ساخت خدمات روبنایی همزمان با تکمیل واحدهای مسکونی مسکن مهر و با حداکثر سرعت در دست بهره برداری است، گفت: طبق برنامه‌های ما احداث ۲۲ مدرسه، ۴ کلانتری و ۱۹ مورد از سایر خدمات روبنایی جدید در دستور کار سازمان ملی زمین و مسکن قرار دارد.

لازم به ذکر است ساخت مسکن مهر در شهرهای با جمعیت بالای ۲۵ هزار نفر برعهده سازمان ملی زمین و مسکن، در شهرهای در شهرهای با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار نفر برعهده بنیاد مسکن و در شهرهای جددی برعهده شرکت عمران شهرهای جدید است.

کد خبر 443397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.