مشکل کمبود قطعات اتوبوس‌/کاهش سرفاصله اتوبوس‌ها جهت بازگشایی مدارس

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به مشکل کمبود و گرانی قطعات اتوبوس گفت:ناوگان اتوبوسرانی را با احیای قطعات اتوبوس‌ها سر پا نگه داشته‌ایم.

به گزارش ایمنا، محمود ترفع با اشاره به مشکلات اتوبوسرانی اظهار کرد: اخیراً مشکل کمبود و گرانی قطعات به دیگر مشکلات این شرکت اضافه شده است.

وی با بیان اینکه اقدامات شرکت واحد اتوبوسرانی برای بازگشایی مدارس به دو دسته قبل از بازگشایی و بعد از بازگشایی مدارس تقسیم می‌شود، تصریح کرد: رفع نقایص فنی و تأمین قطعات مورد نیاز از جمله رسیدگی به وضعیت لاستیک اتوبوس‌ها از جمله اقداماتی بود که قبل از بازگشایی مدارس انجام شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با قدردانی از کارکنان فنی این شرکت در جهت رسیدگی به وضعیت فنی و تعمیر و نگهداری ناوگان اتوبوسرانی با وجود فرسودگی اغلب اتوبوس‌ها گفت: برای خدمات رسانی به شهروندان شبانه روزی تلاش خواهیم کرد.

وی با اشاره به اقداماتی که بعد از بازگشایی مدارس انجام شده است، خاطرنشان کرد: اشتغال حداکثری ناوگان از طریق افزایش اعزام اتوبوس و کاهش سرفاصله در خطوط، راه‌اندازی خطوط ویژه از طریق اتوبوس‌های سرویس مدرسه و ضد عفونی دقیق و کامل اتوبوس‌های بخش خصوصی علاوه بر اتوبوس‌های دو کابین با استفاده از ۵۴ دستگاه مه‌پاش (فوگر) سرد از جمله تمهیداتی بود که از ابتدای هفته جاری شاهد اجرای آنها بودیم.

منبع: فارس

کد خبر 443390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.