تمهیدات شهرداری برای افزایش استحکام بناهای گرگان

شهردار گرگان بر تسریع عملیات‌های ساختمانی و افزایش دقت در اجرای این عملیات تاکید کرد و گفت: برای بالا بردن ضریب دقت و سرعت در اجرای یک پروژه بدون شک استفاده از تکنولوژی امری مهم و اساسی است.

به گزارش ایمنا، عبدالرضا دادبود اظهار کرد: هماهنگی دستگاه‌های مرتبط با امور ساختمانی از جمله شهرداری، سازمان نظام مهندسی ساختمان و اداره‌کل ثبت اسناد و املاک می‌تواند سرعت انجام کار را افزایش دهد و خدمت به شهروندان تسهیل شود.

وی اضافه کرد: اجرای شهرداری هوشمند یکی از راهبردهای مدیریتی این دوره در شهرداری گرگان بوده و سامانه‌ها و نرم‌افزارهای الکترونیکی و بروز متعددی را در شهرداری گرگان راه‌اندازی و به چرخه خدمت اضافه کرده‌ایم.

شهردار گرگان تاکید کرد: یکی از موضوعاتی که در امور ساختمانی مهم است، صحت اسناد و مدارک و دقت و سرعت انتقال به دستگاه‌های مربوطه است که با الکترونیکی شدن امور هر سه خواسته با کیفیت بالایی انجام خواهد شد.

دادبود با اشاره به برگزاری جلسه تعاملی با مدیران حوزه قضائی استان گرگان، خاطرنشان کرد: از زمان برگزاری جلسه و عقد تفاهمنامه‌های مربوطه بسیاری از مشکلات رفع و سرعت انجام کارها بالا رفته است.

وی افزود: معتقدم با ارتباطات سازمانی و تعامل‌های دائمی می‌توانیم خدمت بهتری را به شهروندان ارائه دهیم.

کد خبر 443378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.