مقدمات الحاق روستای محمود آباد به شهر کرج فراهم شد

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت: لایحه الحاق روستای محمودآباد به شهر کرج با اعتبار یک میلیارد ریال پس از طرح در شورای برنامه ریزی و توسعه استان به تصویب رسید.

به گزارش ایمنا، احدالله احمدی پرگو در جلسه‌ای که با هدف عملیاتی کردن مصوبه شورای توسعه و برنامه ریزی استان مبنی بر الحاق روستای محمود آباد برگزار شد، گفت: این لایحه بر اساس درخواست فرماندار وقت و با هدف مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در این روستا به تصویب رسید و مقرر شد شهرداری کرج خدمات رسانی به این روستا را آغاز کند.

وی با اشاره به استقرار ناحیه خدمات شهری شهرداری کرج در این محدوده، تصریح کرد: در راستای اجرای مصوبه الحاق روستای محمود آباد به کرج، عملیات جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز و غیر اصولی در این روستا اجرایی می‌شود.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج افزود: علاوه بر این، شهرداری کرج با برگزاری جلسات متعدد نسبت به تهیه طرح فنی و توجیهی جهت تعیین تکلیف این روستا اقدام کرده است.

وی گفت: این طرح پس از تهیه، در نهاد مطالعات برنامه ریزی مطرح و در کار گروه زیربنایی و توسعه استان مصوب شده است.

به گفته پرگو، مقرر شده برای تعیین تکلیف موضوع و بر اساس تصمیمات حوزه سیاسی وزارت کشور در خصوص الحاق روستای محمودآباد به کرج با توجه به فرآیندهای قانونی طی شده، اقدامات لازم صورت بگیرد.

کد خبر 443377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.