تدوین بروشور جامع مبارزه با انتشار ویروس کرونا در ساری

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری گفت: بروشور جامع روش های مبارزه با انتشار ویروس کرونا با هدف فرهنگ سازی و بالا بردن سطح دانش مردم در این موضوع، تهیه و تدوین شده است.

به گزارش ایمنا، احمد عطاریه، فرهنگ سازی رعایت موارد بهداشتی مربوط به مبارزه با انتشار ویروس کرونا را از وظایف ذاتی این سازمان برشمرد و اظهار کرد: بدون تردید یکی از مهم‌ترین وظایف سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی توجه و برنامه ریزی برای فرهنگ سازی در مسائل روز جامعه است. بر این اساس با توجه به اهمیت مبارزه با انتشار ویروس کرونا و بالا بردن سطح آگاهی شهروندان نسبت به این مسئله، در همکاری مستمر با دانشگاه علوم پزشکی، بروشور جامع روش‌های مبارزه با انتشار ویروس کرونا با هدف فرهنگ سازی و بالا بردن سطح دانش مردم در این موضوع تهیه و تدوین شده است که به زودی در اختیار شهروندان و دستگاه‌های اجرایی قرار خواهد گرفت.

وی به اقدامات و برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری در ایام عزاداری دهه اول ماه محرّم اشاره کرد و گفت: با توجه به وظایف این سازمان، در ایام دهه اول ماه محرم انتظارات بسیار زیادی وجود داشت که تلاش کردیم با وجود تمام مشکلات و محدودیت‌ها از حداکثر توان سازمانی برای خدمتگزاری و سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) استفاده کنیم.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری افزود: فضا سازی های شکل گرفته و اظهار سوگواری دهه اول محرم در معابر شهری و میدان‌ها و خیابان‌ها با استفاده از توان و ظرفیت‌های درون سازمانی صورت گرفته است که منجر به کاهش چشمگیر هزینه و صرفه جویی نسبت به سال‌های گذشته شده است. همچنین طرح ماشین نویسی برای شهروندان توسط همکاران سازمان اجرا شده که مورد استقبال آنان قرار گرفته است.

عطاریه به تهیه و توزیع لوح فشرده نواهای بومی و محلی عزاداری ماه محرم توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری مرکز استان اشاره کرد و گفت: با تلاش همکاران سازمان لوح فشرده ای حاوی نواهای قدیمی، سنتی و محلی عزاداری حضرت امام حسین (ع) با عنوان " شهید عشق" با هدف احیای هویت بومی و رسوم کهن عزاداری ماه محرم تهیه و به صورت رایگان در بین شهروندان توزیع شده است.

وی با تاکید بر احیای برخی فضاهای ورزشی برای تأمین مؤلفه‌های سلامت شهروندان تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده، برخی از فضاهای ورزشی شهرداری ساری که به دلایل مختلف استفاده‌های دیگری از آن می‌شد به جایگاه خود باز می‌گردد و در اختیار کارکنان و شهروندان ساروی قرار می‌گیرد.

کد خبر 443359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.