با شمسایی جام را به اصفهان می آوریم

پانصد و پنجاهمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "با شمسایی جام را به اصفهان می‌آوریم" عنوان نخست این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های سپهر محمدی، گلر ملی پوش تیم فوتسال گیتی پسند دارد. محمدی گفته است: از روسیه پیشنهاد تمدید داشتم، اما به دلیل مسائل شخصی ترجیح دادم به ایران برگشته و در تیم گیتی‌پسند که سال‌های زیادی در آن حضور داشتم بازی کنم. تصمیم گرفتم به گیتی پسند برگردم و برای کسب جام کمک کنم. محمدی ابراز امیدواری کرده که گیتی پسند با شمسایی و با تکیه‌ بر تجارب ارزشمندی که در این سال‌ها کسب کرده، می‌تواند جام قهرمانی را به مردم اصفهان هدیه کند.

"بازگشت شهاب گردان به خانه قدیمی" تیتر دیگری از این رسانه است و به بررسی بازگشت دوباره شهاب گردان به ذوب آهن پرداخته است. گردان، دروازه بان سابق تیم‌های ذوب آهن و سپاهان در شرایطی فصل فوتبالی خود را خاتمه داد که مهره اول کادر فنی فولاد خوزستان بود و توانست همراه با این تیم به سهمیه حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کند. این دروازه بان البته با پایان فصل تصمیم به جدایی گرفت و وقتی با پیشنهاد تیم سابقش ذوب آهن روبرو شد، به آن پاسخ مثبت داد.

"عظیمیان قول حمایت همه جانبه داد" عنوان پایانی این روزنامه و در ارتباط با جلسه سرمربی و هیئت مدیره سپاهان با عظیمیان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه سپاهان است. حمیدرضا عظیمیان، مدیر عامل فولاد مبارکه ضمن آرزوی موفقیت برای مدیرعامل جدید باشگاه و سرمربی جدید تیم فوتبال به حمایت‌های فولاد مبارکه از باشگاه سپاهان در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی این شرکت اشاره و ابراز امیدواری کرده که با حمایت‌های همه جانبه این شرکت، شاهد بازگشت سپاهان به روزهای اوج خود خواهیم بود.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان" اینجا کلیک کنید.

کد خبر 443355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.