امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون ارشد

مهلت مجددی که برای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در نظر گرفته شده بود، ساعت ۲۴ امشب چهارشنبه ۱۹ شهریور ماه پایان می‌یابد.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، با توجه به اطلاعیه روز گذشته در خصوص اعلام رشته‌های جدید و اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ و به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا روز گذشته برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که متقاضیان بتوانند تا پایان وقت امروز چهارشنبه، ۱۹ شهریور نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

تمامی متقاضیان آزمون فوق ضرورت دارد که تا ساعت ۲۴ امروز و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه روز گذشته به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل نسبت به مشاهده و یا ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ مرداد برگزار شد و نتایج اولیه این آزمون روز پنج‌شنبه، ۱۳ شهریور بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

تعداد ۴۲۴ هزار و ۲۷۶ داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی مجاز به انتخاب رشته شدند.

کد خبر 443342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.