اجرای فاز ۲ طرح فاضلاب شهر صدرا شتاب گیرد

رئیس شورای اسلامی شهر صدرا گفت: اجرا نشدن طرح دفع فاضلاب، سلامت و زندگی مردم را به مخاطره انداخته بنابراین همه ارگان‌ها و نهادهای دولتی باید در اجرای این طرح همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا حمیدرضا صادقی در جلسه شورای اسلامی شهر صدرا با حضور نمایندگان اداره آبفا و پلیس راهور شهر صدرا که در خصوص بررسی اجرای فاز دو طرح دفع فاضلاب این شهر تشکیل شده بود، اظهار کرد: امروز بزرگترین خدمت به مردم شهر صدرا رفع مشکل سیستم دفع فاضلاب است.

وی با تاکید بر لزوم تسریع در اجرای این پروژه افزود: اجرا نشدن طرح دفع فاضلاب سلامت و زندگی مردم را به مخاطره انداخته بنابراین همه ارگان‌ها و نهادهای دولتی باید در اجرای آن همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر صدرا پس از مطرح شدن موانع و مشکلات سر راه اجرای این پروژه از سوی مسئولین پلیس راهور و اداره آبفا تصریح کرد: شورای شهر به عنوان نماینده مردم هیچ‌گونه عذر و بهانه‌ای در این خصوص را نپذیرفته و به‌طور جدی رفع این مشکلات را پیگیری خواهد کرد؛ مردم نباید قربانی اختلاف بین دستگاه‌های اجرایی شوند.

وی با اشاره به کمک پنج میلیارد تومانی شهرداری به اداره آبفا تصریح کرد: همانگونه که شهرداری و شرکت عمران صدرا علی رغم حجم بسیار زیادی از مشکلات مالی و کمبود بودجه برای اجرای این پروژه کمک کرده‌اند، همه ارگان‌ها و نهادهای دولتی باید با تعامل و همکاری زمینه تسریع در اجرای این طرح را فراهم کنند.

کد خبر 443329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.