وعده ۳۰۰ میلیارد تومانی دولت به شهرداری برای اتمام مرکز همایش‌ها

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: دولت امسال وعده کمک ۳۰۰ میلیارد تومانی برای اتمام پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی را به شهرداری داد که بر اساس آن برنامه‌ریزی‌ برای تکمیل این پروژه در دستور کار قرار گرفته است.

ایرج مظفر صبح امروز _ چهارشنبه ۱۹ شهریورماه ۹۹_ در حاشیه جلسه بررسی پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در اجرای پروژه‌های حلقه حفاظتی شهر (رینگ چهارم) برخی از پروژه‌ها همچون پروژه مجموعه پل‌های سردار شهید سپهبد سلیمانی به دلیل سختی کار با تأخیر مواجه شده است.

وی افزود: تعدادی از ستون‌های پل‌های پروژه سردار شهید سپهبد سلیمانی برای نخستین بار احداث می‌شود و از نظر مباحث اجرایی، مصالح و میل‌گردهای استفاده شده کاری سخت و دشوار بوده که توسط اکیپ‌های ویژه در دست اقدام است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان ادامه داد: اکیپ‌های فعال برای اجرای پروژه مجموعه پل‌های سردار شهید سپهبد سلیمانی به صورت مستقیم توسط شهرداری آموزش دیده‌اند البته این موضوع محدودیت‌هایی ایجاد کرده که سعی بر رفع این موانع داریم.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده پروژه مجموعه پل‌های سردار شهید سپهبد سلیمانی تا بهمن ماه سال جاری افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

مظفر با اشاره به پروژه حلقه حفاظتی شهر، گفت: عملیات اجرایی کیلومتر چهارم تا هفتم حلقه حفاظتی شهر تاکنون حدود شش درصد پیشرفت فیزیکی داشته و فعالیت‌ها با سرعت ادامه دارد.

وی با بیان اینکه حدفاصل کیلومتر چهارم تا هفتم حلقه حفاظتی شهر دو پل و یک تقاطع در جاده قهجاورستان در حال اجرا است، افزود: آزادسازی‌های این مسیر توسط منطقه ۱۵ طبق برنامه‌ریزی شده و در حال انجام است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با اشاره به پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان، گفت: دولت امسال وعده کمک ۳۰۰ میلیارد تومانی برای اتمام این پروژه را به شهرداری اصفهان داد که بر اساس آن برنامه‌ریزی برای اتمام پروژه انجام شده، اما در حال حاضر نوسان قیمت‌ها مشکل بزرگی برای پیشرفت پروژه ایجاد کرده است.

وی اظهار امیدواری کرد: با تصمیم‌گیری برای رفع مشکلات حقوقی، قراردادی و تصمیم‌گیری‌های مسئولانه جهت پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان این پروژه به نتیجه برسد.

مظفر تاکید کرد: شهردار اصفهان دستور داد با بررسی همه جانبه مشکلات و استفاده از تمام ظرفیت‌های شهرداری مشکل ایجاد شده بر اثر نوسان قیمت در پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان رفع و با استفاده از کمک‌های دولتی این پروژه تا پایان سال به اتمام رسد.

کد خبر 443325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.