تسلیم سختی‌ها و فشارها نخواهیم شد

شهردار اصفهان گفت: با وجود نوسانات اقتصادی و مشکلاتی که در مسیر اجرای پروژه‌هاست، اما به هیچ عنوان تسلیم سختی‌ها و فشارها نخواهیم شد.

قدرت الله نوروزی صبح امروز _ چهارشنبه ۱۹ شهریورماه ۹۹_ در حاشیه جلسه بررسی پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در حال حاضر هر چند نوسانات قیمت‌ها می‌تواند اجرای هر یک از پروژه‌ها را متوقف کند، اما مدیریت شهری اصفهان اراده کرده در مسیر هدف گذاری شده پروژه‌ها را در موعد مقرر به پایان برساند.

وی با تاکید بر اینکه تلاش شهرداری اتمام پروژه‌های سالن اجلاس و پروژه مجموعه پل‌های شهید سلیمانی بر اساس برنامه زمانبندی شده است، تصریح کرد: این پروژه‌ها در موعد مقرر تحویل شهروندان خواهد شد.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: تصمیم‌گیری لازم برای آزادسازی مسیر رینگ چهارم حدفاصل پل آفتاب تا پل شهید سلیمانی به طول هفت کیلومتر شده و تأمین اعتبار لازم شده است، البته بخش‌هایی از آن به دلیل نوسانات اقتصادی با چالش مواجه است که قرار شد در شورای معاونان به صورت ویژه بررسی و راهکار ارائه شود.

وی تاکید کرد: با وجود نوسانات اقتصادی و مشکلاتی که در مسیر اجرای پروژه‌هاست، اما به هیچ عنوان تسلیم سختی‌ها و فشارها نخواهیم شد و معتقدیم که برای رفع تمام مشکلات می‌توانیم نسخه‌های خوبی بپیچیم و آنها را اجرایی کنیم.

نوروزی گفت: در صورتی که وعده دولت برای کمک در تکمیل پروژه اجلاس محقق شود، امیدواریم در سال‌جاری بتوانیم این پروژه را تکمیل کنیم، اما تا کنون این امکان فراهم نشده است.

وی ادامه داد: اینکه مدیریت شهری در اصفهان توانسته بسیار موفق عمل کند، حاصل مدیریت خوب در شرایط سخت بوده است به طوری که پروژه‌ها با جدیت در حال اجراست.

کد خبر 443307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.