کشف لوازم خانگی احتکار شده به ارزش ۱۰ میلیارد تومان در شهرری

محکومیت ۲ میلیاردی قاچاقچی‌پوشاک در مازندران، جریمه دو میلیاردی برای قاچاق سوخت در شیراز و کشف ۱۰ میلیارد تومان لوازم خانگی‌احتکار شده از اخبار امروز تعزیرات حکومتی‌است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری تعزیرات حکومتی، احمد جعفری نسب از کشف لوازم خانگی که در یک مدرسه متروکه در شهرری احتکار شده بود، خبر داد و گفت: این محموله با ارزش ۱۰ میلیارد تومان شامل ماشین ظرفشویی، چای ساز، تفلون و سایر لوازم آشپزخانه‌ای است در بازرسی‌های مشترک اداره صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و پلیس امنیت اقتصادی کشف شد.

وی اضافه کرد: اجناس کشف شده در یک مدرسه متروکه که هم اکنون تبدیل به انبار نگهداری کالا شده است کشف و در این خصوص شش نفر بازداشت و پرونده قضائی تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران، گفت: مراحل قانونی رسیدگی به این پرونده را با جدیت طی خواهیم کرد.

محکومیت ۲ میلیاردی قاچاقچی پوشاک در مازندران

یدالله ملکی، مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: مأموران سازمان صنعت، معدن و تجارت در حین بازرسی از یک فروشگاه در بابلسر مقادیر زیادی پوشاک قاچاق کشف و ضبط کردند و پس از صورتجلسه، پرونده تشکیل شده به شعبه اول ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان بابلسر برای بررسی و رسیدگی ارجاع داده شد.

وی افزود: شعبه مذکور با بررسی و اخذ نظرات کارشناسی از دستگاه‌های مربوط و با عنایت به آخرین دفاعیات متخلف، حکم به ضبط محموله مکشوفه صادر و متهم به پرداخت دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مازندران، خاطرنشان کرد: با اعتراض متهم، حکم صادره در شعبه تجدیدنظر ویژه رسیدگی به امور قاچاق کالا و ارز استان قطعی و لازم الاجراء شد.

جریمه ۲ میلیاردی برای قاچاق سوخت در شیراز

غلامرضا سالاری سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: با گزارش بازرسان در مورد وقوع تخلف در فروش سوخت توسط یک شرکت در شهر شیراز، پرونده‌ای در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.

وی افزود: طبق بررسی‌های اولیه، شرکت مذکور به بهانه استفاده ماشین آلات سنگین خود، بیش از ۱۳ هزار لیتر نفت، گاز را دریافت و به صورت آزاد به فروش رسانده بود.

سالاری اضافه کرد: مدیر عامل شرکت به شعبه احضار و دفاعیات وی نیز اخذ شد و نهایتاً با توجه به شواهد و مدارک و همچنین گزارش بازرسین، حکم به جریمه نقدی شرکت به میزان یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال در حق دولت صادر شد.

کد خبر 443299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.