مرکز پژوهش‌های شورای شهر قزوین آغاز به‌کار کرد

دبیر شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مرکز پژوهش‌های شورا در قزوین به عنوان دوازدهمین شهر طبق مصوبه شورای عالی استان‌ها تشکیل شد.

مهدیه‌سادات قافله‌باشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز به‌کار مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی قزوین به عنوان بازوی کارشناسی این شورا، اظهار کرد: مرکز پژوهش‌ها متشکل از سه نفر از اساتید دانشگاه و صاحب نظران، سه نفر از اعضای شورای شهر به همراه رئیس شورا و شهردار تشکیل جلسه داد.

وی با بیان اینکه با تشکیل کارگروه‌های مختلف در این مرکز درخصوص موضوعات شهری پژوهش و بررسی می‌شود، افزود اعضای هیئت امنا در جلسه آینده نظر تخصصی خود را درباره چارت پیشنهادی و کارگروه‌های مختلف بررسی مصوبات ارائه خواهند داد.

دبیر شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اهمیت وجود مرکز پژوهش‌ها در شورا تصریح کرد: مرکز پژوهش‌ها می‌تواند در پیشبرد اهداف مفید و مؤثر واقع شده و به عنوان یکی از بازوان توانمند شورا طرح‌ها را کارشناسی کند و پس از استخراج نقاط ضعف و قوت آن را در صورت تأیید به صحن شورا بفرستد.

وی با بیان اینکه قزوین به عنوان دوازدهمین شهر طبق مصوبه شورای عالی استان‌ها این مرکز را تشکیل داده، خاطرنشان کرد: شورا استفاده از نظرات کارشناسی متخصصان در تصویب لوایح شهری را یک اصل می‌داند و در این میان مرکز پژوهش‌ها این مسیر را هموارتر می‌کند تا بتوانیم از همه ظرفیت‌های تخصصی و کارشناسی نسبت به موضوعات استفاده کنیم.

کد خبر 443285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.