بدون تحلیل واکنش بازار، قیمت را بالا نبرید!

یک اقتصاددان گفت: اگر به دلیل افزایش قیمت مواد اولیه و نهاده‌های تولید مجبور به افزایش قیمت محصولات هستید، از روش‌های تحلیلی و محاسباتی مثل کشش پذیری قیمتی، درجه رقابت برای محصولات و خدمات خود استفاده کنید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیامک قاسمی با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت:

" برای صاحبان کسب و کار: اگر به دلیل افزایش قیمت مواد اولیه و نهاده‌های تولید مجبور به افزایش قیمت محصولات هستید، از روش‌های تحلیلی و محاسباتی مثل کشش پذیری قیمتی، درجه رقابت برای محصولات و خدمات خود استفاده کنید و همین‌جوری دورهمی بدون تحلیل واکنش بازار، قیمت بالا نبرید! "

کد خبر 443265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.