روزنامه‌های ورزشی ۱۹ شهریور؛ دژاگه آبی‌پوش می‌شود؟

اشکان دژاگه هافبک خلاق تیم ملی و تراکتور در آستانه پیوستن به استقلال قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -چهارشنبه ۱۹ شهریور- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "پیشنهاد از بلژیک و تیم‌های عربی در جیب علی دایی" مدعی شد برترین گلزن فعلی ملی جهان که سابقه سرمربیگری در پرسپولیس و سایپا را دارد احتمال دارد مسیر سرمربیگری خود را در تیم‌های عربی یا اروپایی ادامه دهد.

"گل" با عنوان"موتور تراکتور روی ماشین آبی" مدعی شد اشکان دژاگه آخرین بمب نقل و انتقالاتی سعادتمند برای باشگاه استقلال است، بمبی که می‌تواند آمدن استراماچونی را نیز نزدیک و محتمل‌تر از قبل کند.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "ترابی و علیپور حق انتخاب داشتند" به اظهارات بشار رسن هافبک عراقی سرخ‌ها پرداخت، کسی که با تمدید قرارداد خود رکورددار حضور یک خارجی در پرسپولیس شد.

"خراسان ورزشی" با عنوان "سنگ، کاغذ، هیچی.. " به جدایی علیپور و ترابی در فصل نقل و انتقالات از پرسپولیس پرداخت، کسانی که بهترین گلزنان پرسپولیس در فصل گذشته بودند و سرخ‌پوشان مطمئناً بدون آنها در آینده کار سختی خواهند داشت.

"ایران ورزشی" با عنوان"هیچکس در مورد علی دایی از ما استعلام نگرفت" به موضع حراست وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال در خصوص سرمربیگری علی دایی در لیگ برتر پرداخت، کسی که حالا با این موضع می‌تواند به مربیگری در خارج از ایران دید بازتری داشته باشد.

"شوت" با عنوان "یاغی سرخ، رنگ می‌بازد؟ " به مذاکره باشگاه استقلال با فرشاد احمدزاده پرداخت، البته که این مذاکرات خیلی زود و از سوی احمد سعادتمند تکذیب شد.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"پرسپولیس یحیی زمان می‌خواهد" به شکست یک گله پرسپولیس در دیدار دوستانه با شهر خودرو پرداخت، شکستی که نشان از کار سخت پرسپولیس و گل محمدی در فصل آینده لیگ برتر و آسیا خواهد داشت.

"صدای سپاهان" با عنوان "محرم می‌تواند تا سال‌ها سرمربی سپاهان بماند" به اظهارات فرشید طالبی در خصوص مربیگری محرم نویدکیا در سپاهان پرداخت، کسی که معتقد است باید فرصت و زمان خوبی برای محرم در مربیگری داده شود.

کد خبر 443262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.