کاهش عمر ناوگان اتوبوسرانی اصفهان

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: با اضافه شدن ۸۰ دستگاه اتوبوس جدید، عمر ناوگان از ۱۰ سال به ۹.۷ سال کاهش یافت.

سیدعباس روحانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ۸۰ دستگاه اتوبوس تازه نفس به همه نواحی خطوط اتوبوسرانی شهر تزریق شده و جایگزین ناوگان فرسوده و قدیمی شده است.

وی با اشاره به اهداف کلان شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان، تصریح کرد: افزایش رضایت مسافران با بهبود مستمر عملکرد و کیفیت ارائه خدمات، توسعه و بهبود زیرساخت‌ها و سیستم‌های پشتیبانی، مدیریتی و نظارتی، ارتقای سطح علمی، مهارتی و فرهنگی کارکنان و صیانت از منابع به ویژه منابع انسانی و محیط زیست از اهداف کلان شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان بشمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه افزود: شرکت واحد اتوبوسرانی در سال ۱۴۰۰ یکی از سرآمدترین سامانه‌هایی است که برترین کیفیت را در زمینه حمل و نقل درون شهری به وسیله اتوبوس در کل کشور ارائه می‌دهد به گونه‌ای که عملکرد آن موجب رضایت مسافران است و نقش مؤثری در بهبود زندگی شهروندان دارد.

وی ادامه داد: پیاده‌سازی و استقرار سیستم مدیریت یکپارچه اتوبوسرانی (BIS)، استقرار سیستم مدیریت کیفیت و پیاده سازی سیستم مکان‌یاب اتوماتیک خودرو (AVL) و طراحی و راه اندازی مرکز مانیتورینگ و کنترل ناوگان، راه اندازی سیستم دریافت و پرداخت الکترونیک بهای سفر (AFC)، ساماندهی شبکه خطوط اتوبوسرانی، پیاده سازی سیستم نگهداری و تعمیرات (نت)؛ مکانیزه کردن سیستم‌های پشتیبانی و تعمیرگاهی نظر باس واش، واحد تعمیر گیربکس ZF، راه اندازی واحد مولد هیدروژن جهت باد لاستیک‌ها، بهبود سیستم مکانیزه سرویس روغن، تقویت بدنه کارشناسی شرکت واحد اتوبوسرانی، تحول در سیستم‌های اداری و مالی و اجرای طرح طبقه بندی مشاغل از جمله برنامه‌های انجام شده این شرکت است.

روحانی ادامه داد: شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه علاوه بر تأمین حمل و نقل عمومی درون شهری که به وسیله اتوبوس و مینی بوس انجام می‌دهد وظیفه برنامه ریزی توسعه کمی و کیفی و نظارت در این زمینه را نیز بر عهده دارد.

وی اظهار کرد: این شرکت ضمن تعهد به جلب رضایت مسافران، آن را شاخص اصلی ارزیابی عملکرد خود دانسته و به رعایت مسئولیت‌های خود در برابر همه شهروندان در زمینه‌های صیانت از محیط زیست، کمک به روان‌سازی ترافیک شهری و افزایش سهم حمل و نقل عمومی، پشتیبانی از فعالیت‌های اقتصادی و آموزشی، مشارکت در حرکت‌های فرهنگی، صیانت از منابع ملی به خصوص انرژی و استفاده از توان شهروندان در برون‌سپاری قسمتی از فعالیت‌های شرکت پایبند است.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی با فرهنگ، متخصص و حرفه‌ای از کلیدی‌ترین سرمایه‌های شرکت بشمار می‌ رود، افزود: شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان تلاش می‌کند با بهبود کیفیت زندگی کاری و فرهنگ سازمانی (رعایت اصول ایمنی و سلامت حرفه‌ای)، محیطی امن توأم با آرامش، انگیزش و آموزش برای کارمندان و کارگران خود مهیا کند و سبب توسعه توانمندی‌های حرفه‌ای و تخصصی کارکنان خود شود.

کد خبر 443257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.