الزام ثبت نام رانندگان در سامانه اتوتاکسی

معاون برنامه‌ریزی و نظارت سازمان حمل و نقل شهرداری اظهار کرد: راه اندازی هرچه سریع‌تر اتوتاکسی (سامانه اینترنتی مدیریت تاکسیرانان) در بندرعباس تنها با همکاری رانندگان میسر می‌شود.

عباس رئیسی در گفت و گو با ایمنا، گفت: اتوتاکسی یا سامانه اینترنتی مدیریت تاکسیرانان، در راستای اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و ضرورت ساماندهی ناوگان حمل و نقل مسافر، یکسان سازی و تسهیل فرآیندهای مرتبط به صدور مجوز به تاکسیرانان و تسهیل در مراجعه رانندگان به سازمان راه اندازی شده است.

وی اضافه کرد: در این سامانه خدماتی از قبیل تشکیل پرونده و گرفتن استعلام، صدور و تمدید مجوز نقل و انتقالات، خرید و فروش، گرفتن مرخصی و دیگر امور مورد نیاز تاکسیرانان ارائه خواهد شد.
رئیسی با بیان اینکه با راه اندازی این سامانه مراجعه حضوری و اتلاف وقت برای رانندگان به حداقل می‌رسد، خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات عمده رانندگان تاکسی مراجعه حضوری به سازمان و پایانه، برای گرفتن مرخصی بود که با اجرای این روند می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت اقدام به اخذ مرخصی کنند.

به گفته وی: با استفاده از این نرم افزار سهولت در فرآیند بازرسی و کنترل و نظارت بر فعالیت رانندگان و تردد تاکسی‌ها در سطح شهر با دقت نظر و سرعت عمل بالاتری صورت می‌گیرد.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت سازمان حمل و نقل، با اشاره به اینکه ثبت اطلاعات تعدادی از رانندگان تاکسی در این سامانه تأیید نهایی شده است، تصریح کرد: رانندگان محترم با همراه داشتن اصل کارت خودرو، اصل برگ سبز، اصل گواهینامه، مجوز تاکسیرانی، کارت سوخت، اصل مدارک راننده (کارت ملی و شناسنامه) و یک قطعه عکس ۴*۳ هرچه سریع‌تر جهت تکمیل اطلاعات و ثبت نام به دفاتر پیشخوان معرفی شده توسط سازمان مراجعه کنند.

آدرس دفاتر پیشخوان دولت که دارای نام کاربری و رمز عبور جهت ثبت اطلاعات رانندگان در این سامانه هستند، به شرح زیر می‌باشد:

۱- کد دفتر ۱۰۰۹_ آدرس: یادبود کوچه لوازم ورزشی راین آلاله
۲- کد دفتر ۱۰۵۳_ آدرس: خیابان فلسطین _ نبش کوچه فلسطین ۱۸
۳- کد دفتر ۱۰۵۵ _آدرس: خیابان دانشگاه بلوار پروفسور خشنودی ساختمان آنیل
۴- کد دفتر ۱۰۵۶ _آدرس: بلوار امام خمینی روبروی فروشگاه اتکا بوستان صفا دفتر پیشخوان
۵- کد دفتر :۱۰۸۱_ آدرس: سه راه جهانبار، روبروی دانشگاه پیام نور
۶- کد دفتر :۱۰۹۷_ آدرس: شهر نمایش مجتمع عرفان طبقه همکف
۷- کد دفتر :۱۱۳۵_ آدرس: خیابان شهید کازرونی، کوچه رحیل ۱۲
۸- کد دفتر :۱۱۳۹_ آدرس: چهارراه مرادی جنب آموزش و پرورش ناحیه ۲
۹- کد دفتر :۱۱۴۹_ آدرس: بلوار جمهوری روبروی ستاد خبری
۱۰- کد دفتر: ۱۱۸۶ _آدرس: نایبند شمالی بلوار آزادگان نبش کوچه سرور آزادگان ۳
۱۱- کد دفتر :۱۱۸۸_ آدرس: بلوار راه آهن جنب پلیس +۱۰
۱۲- کد دفتر :۱۱۹۲_ آدرس: پیامبر اعظم (ص)، جنب آتش نشانی و داروخانه
۱۳- کد دفتر :۱۲۰۲_ آدرس: بلوار امام خمینی (ره) چهارراه رسالت پاساژ آبفا

کد خبر 443237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.