تعیین شرایط ویژه سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: ظرفیت سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید با سه سرنشین تعیین شده است.

هادی منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید با توجه به شرایط ایجاد شده به دلیل شیوع ویروس کرونا، نرخ سرویس دهی به دانش آموزان توسط شرکت حمل و نقل بر اساس مسافت و سرویس دهی روزانه محاسبه می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید ۴۹ شرکت حمل و نقل به دانش‌آموزان در سطح شهر اصفهان سرویس‌دهی می‌کنند، ادامه داد: لیست شرکت‌هایی که برای سرویس دهی به دانش آموزان اعلام آمادگی کرده‌اند در اختیار مدارس قرار گرفته است.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به شرایط ویژه ناشی از شیوع ویروس کرونا و مشخص نبودن فعالیت مدارس، خانواده‌ها از ثبت نام برای استفاده سرویس مدارس استقبال زیادی نداشتند، اما سازمان تاکسیرانی آمادگی دارد طبق پروتکل‌های بهداشتی در صورت باز شدن مدارس خدمت رسانی کند.

وی با اشاره به نحوه گزینش راننده‌های سرویس مدارس و شرایط خودروها، اظهار کرد: مراحل گزینش رانندگان مراجعه کننده به شرکت‌های حمل و نقل شامل ارائه مدرک شناسایی الزاماً گواهینامه پایه دوم، انجام استعلامات فردی (عدم اعتیاد، نداشتن سوء پیشینه و تاییدیه اماکن)، ارائه مدارک خودرو، دریافت کارت سلامت و گذراندن دوره‌های آموزشی سازمان است.

منوچهری با بیان اینکه بهبود و ارتقای مستمر سطح کیفیت خدمات سرویس مدارس اولویت سازمان است، گفت: تمام سرویس مدارس شهر اصفهان توسط شرکت‌های حمل و نقل دانش آموزی تحت نظارت سازمان تاکسیرانی فعالیت می‌کنند و خودروهای طرف قرارداد با شرکت‌ها و دارای مجوز از این سازمان هستند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان و اولیای دانش‌آموزان می‌توانند پیشنهادات و هرگونه انتقاد را با روابط عمومی سازمان به شماره ۰۹۱۳۰۹۱۳۹۸۰ و تلفن گویای سازمان تاکسیرانی اصفهان به شماره ۳۵۶۸۸۱۰۰ و یا از طریق فضای مجازی به آدرس @Taxikhabar(تاکسی خبر) در میان بگذارند.

کد خبر 443214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.