تبدیل وضعیت کارکنان پیمانی شهرداری‌های کشور

رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: تبدیل وضعیت کارکنان پیمانی شهرداری‌های کشور در حال پیگیری است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، مهدی جمالی نژاد در حاشیه نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه شهری و روستایی شهرستان فیروزکوه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دو هفته اخیر افزایش حقوق و مزایای کارکنان شهرداری‌ها و شهردارها را داشته‌ایم که از سال گذشته دومرتبه این اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به انتظام بخشی در حوزه نیروهای شهرداری گفت: متأسفانه در شهرداری‌های کشور در بحث نیروی انسانی و استخدامی آشفتگی دیده می‌شود، خوشبختانه اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته و در کمیسیون اجتماعی مجلس آئین نامه‌ای تصویب شده و در کنار اقدامات تبدیل وضعیت کارکنان پیمانی نیز مورد پیگیری و بررسی است و تلاش بر این بوده که نیروهای شهرداری انتظام بخشی و سپس امنیت شغلی تأمین شود و در کنار انتظام بخشی از نخبگان و فرهیختگان استفاده و از جوانان نخبه و مستعد در توسعه شهرها استفاده شود.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با بیان اینکه مدیریت شهری مدیریت ویژه و تخصصی است افزود: قرار گرفتن در این عرصه نیز نیروهای خاص خود را می‌طلبد چرا که شهرداری‌ها بیش از ۳۰۰ مأموریت وجود دارد و باید در این حوزه یک نگاه فرانگر و جامع باشد.

جمالی نژاد در خصوص گسل فیروزکوه و بافت‌های فرسوده گفت: استان تهران از استان‌های کم برخوردار است و نیاز به نگاه ویژه داشته چرا که بافت فرسوده زیاد دارد و طی بازدید در خصوص بازآفرینی بافت فرسوده و اصلاح طرح تفصیلی مقرر شد ابهامات رفع شود و از طریق سازمان شهرداری و دهیاری‌ها مساعدت‌ها یی در خصوص تسهیلات صورت بگیرد.

وی درباره اتمام پروژه معبر ۱۸ متری فیروزکوه برای قبل از فصل سرما در فیروزکوه عنوان کرد: خوشبختانه در این زمینه با وجود ردیف ۵۸ آئین نامه‌ها قرار شد در این زمینه به شهرداری ارجمند و فیروزکوه مساعدت‌هایی در قالب بلاعوض تا قبل از فصل سرما صورت بگیرد.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: ظرفیت شهرستان در خصوص جذب سرمایه گذار زیاد است و جاذبه‌های خوبی دارد که از نقاط مختلف کشور در این منطقه حاضر شوند و در عرصه‌های گردشگری طبیعی سرمایه گذاری‌هایی انجام شود.

کد خبر 443151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.