مصدومیت نگران‌ کننده ستاره جوان ایتالیا از ناحیه زانو

در جریان دیدار شب گذشته تیم ملی ایتالیا برابر هلند، زانیولو مصدومیت شدیدی از ناحیه زانو احساس کرد که باعث نگرانی وی و کادر پزشکی ایتالیا شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، پزشک تیم ملی ایتالیا اذعان کرده است که بر اساس شواهد موجود، زانیولو از ناحیه زانو دچار مصدومیت شدیدی شده که ممکن است او را برای مدتی از حضور در میادین فوتبال دور نگه دارد.

این بازیکن پیش از این نیز دچار مصدومیت شده بود و به‌تازگی مصدومیت پارگی رباط صلیبی را پشت سر گذاشته بود. درواقع او در هفته‌های پایانی سری آ به ترکیب تیمش بازگشت اما حالا پس از مدتی کوتاه وی دوباره درگیر یک مصدومیت ظاهراً شدید شده است.

هنوز مشخص نیست که شدت مصدومیت تا چه حد است و بعد از انجام برخی آزمایش‌های پزشکی مشخص خواهد شد که بازیکن جوان و آینده دار تیم رم باید تا چه زمانی دوباره خانه‌نشین شود.

بازیکن جوان تیم رم که بسیاری او را یکی از آینده‌دارترین بازیکنان تیم مستعد کنونی ایتالیا می‌دانند، مورد توجه بسیاری از باشگاه‌ها نیز قرار گرفته است. اما مسئله اینجاست که زانیولو باید امیدوار باشد در دوران بازی خود با مصدومیت‌های متعدد مواجه نشود تا بتواند مسیر رشد را طی کند.

کد خبر 443142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.