اعتراض مسجدجامعی به حذف مردم در اجرای پروژه‌های شهری

عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری در قصه اداره شهر، دانای کل نیست و همه حرف را نمی‌نزد بلکه مدیریت می‌کند تا همه حرف بزنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد مسجد جامعی در جلسه امروز (سه‌شنبه) شورای شهر تهران با اشاره به فرارسیدن سالروز حادثه ۱۷ شهریور اظهار کرد: میدان ۱۷ شهریور یکی از میدان‌های مهم است و این روز نقطه عطفی در تاریخ معاصر است اما هیچ کاری برای این میدان انجام نداده‌ایم.

وی ادامه داد: آرایش، تندیس و یا نماد ویژه‌ای برای آن منظور نکردیم و اقدامی که در قد و قواره این دوره معاصر پایتخت باشد انجام نشده است.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به المانی که روز گذشته در این خیابان نصب شد، گفت: از این اقدامات موقت و کوتاه مدت مد نظر من نیست.

مسجدجامعی با اشاره به اینکه شهرداری در قصه اداره شهر، دانای کل نیست و همه حرف را نمی‌نزد بلکه مدیریت می‌کند تا همه حرف بزنند گفت: ما نظراتی داریم از جمله این که نمی‌توانیم همه شهر را به سلیقه خودمان بسازیم و باید سلیقه مردم را نیز در نظر بگیریم که این حرف‌ها دارد فراموش می‌شود.

وی با اشاره به تغییرات داده شده در پیاده روی خیابان کریمخان گفت: به راسته کریمخان اشاره می‌کنم اما تذکرم نگاه کلی دارد، در این راسته پیاده‌روهای معمارانه‌ای خود کتابفروش ها ساختند و شهرداری بدون اطلاع آنها را خراب کرد. این نحوه دخالت در امور توسط شهرداری درست نیست. چه ضرورتی داشت پیاده‌روهای خیابان کریمخان را خراب کنیم و آن‌را یکدست کنیم در حالی که می‌توانست بازپیرایی شود؛ به این نگاهی که منجر به حذف نظرات مردم می‌شود اعتراض دارم.

مسجدجامعی تاکید کرد: نباید سلیقه دیگران را به این جهت که قدرت داریم نادیده بگیریم و باید خود عقل کل پنداری را کنار بگذاریم.

کد خبر 443141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.