صورت‌های مالی پل صدر به شورا ارائه نشده است

عضو شورای شهر تهران گفت: در زمان رسیدگی به لایحه متمم بودجه سال ۹۸، ردیفی درخصوص پرداخت بدهی‌های پل صدر پیشنهاد شد. آن زمان اعلام کردیم باید صورت‌های مالی این پروژه را ارائه دهند و همکاران در شهرداری قول دادند حتماً این کار را می‌کنیم اما هنوز محقق نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمود میرلوحی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه)  شورای شهر تهران اظهار کرد: در زمان رسیدگی به لایحه متمم بودجه سال ۹۸، ردیفی درخصوص پرداخت بدهی‌های پل صدر پیشنهاد شد و آن زمان اعلام کردیم باید صورت‌های مالی این پروژه را ارائه دهند و همکاران در شهرداری قول دادند حتماً این کار را می‌کنیم اما هنوز محقق نشده است و گزارش به دست من نرسیده است، آقای مظاهریان حضور دارند و خواهش می‌کنم آن قولی که درباره بودجه دادند را محقق کنند.

وی در خصوص املاک در اختیار غیرشهرداری افزود: در شهریور ۹۶ مصوبه‌ای را درخصوص املاک در اختیار غیرشهرداری داشتیم و سپس در بند ب تبصره ۲۸ بودجه سال جاری نیز مقرر شد شهرداری لیست املاکی که مربوط به این بند است را بیاورند و مجوز آن را دریافت کنند.

میرلوحی تصریح کرد: من از این روند گله دارم، اول می‌گفتند متوجه نمی‌شویم منظور شما کدام املاک است، ما گفتیم همه املاک در اختیار غیر را شامل می‌شود و هنوز لایحه‌ای را نیاورده‌اند.

رئیس کمیته اقتصادی شورای شهر تهران گفت: ما پیس بینی کردیم مواردی که مجوز شورا را دریافت می‌کنند باید اجاره آنها ثبت شود تا مشخص شود شورای شهر و مدیریت شهری کنونی در حوزه فرهنگی هزینه می‌کنند. از این محل نیز می‌توانیم معلوم کنیم به نهادهای فرهنگی چقدر کمک می‌کنیم.

وی به درج نشدن املاک در سایت شفافیت اشاره کرد و گفت: قرار بود لیست املاک در سایت شفافیت ثبت شود و هر سه کار انجام نشده و از این بابت نسبت به تسریع در ارائه لایحه بند ۶ ماده ۵ به شهرداری تهران تذکر می‌دهم زیرا می‌بینیم برخی در بیرون شورا تحت عنوان نهادهای اجتماعی تقاضای اطلاع از این لیست را دارند و و وقتی انجام نمی‌شود و پرچمی که همکاران ما سه سال است افراشته نگه داشتند رقبا روی آن تبلیغ می‌کنند.

کد خبر 443140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.