اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان برای مقابله با کرونا در گنبدکاووس

شهردار گنبدکاووس از هزینه مبلغی معادل ۵۰۰ میلیون تومان در حوزه پیشگیری از توسط شهرداری اینش هر خبر داد و گفت: مبلغ ۶۰ میلیون تومان نیز بسته معیشتی توسط شهرداری میان نیازمندان و آسیب‌دیدگان از توزیع شده است.

به گزارش ایمنا، منصور طعنه گنبدی، با اشاره به اتمام سومین سال فعالیت وی به عنوان شهردار گنبدکاووس، اظهار کرد: در این سال‌ها همواره تلاش کردم به عنوان یک گنبدی با تمام وجود به مردم شهرم خدمت کنم.

وی با بیان اینکه در روزهای ورود بنده به شهرداری به عنوان شهردار گنبدکاووس میزان تولید زباله در شهر بین ۱۱۰ تا ۱۱۵ تن در روز بود، افزود: امروز با سیاست‌هایی که در حوزه تفکیک زباله از مبدا به کار بسته‌ایم تولید زباله در گنبدکاووس را به حدود ۹۰ تن در روز رسانده‌ایم که به مرور نیز کاهش می‌یابد.

شهردار گنبدکاووس با تاکید بر اینکه تفکیک زباله از مبدا چندین مؤلفه مثبت را به صورت همزمان داراست، خاطرنشان کرد: این موضوع هم برای مردم درآمد خواهد داشت، هم موجب کاهش زباله‌گردی در سطح شهر شده و هم هزینه‌های ما را کاهش خواهد داد.

طعنه گنبدی با اشاره به اینکه در حال حاضر به دنبال فرهنگ‌سازی در این حوزه هستیم، ادامه داد: در ماه‌های اخیر به جای زباله‌های تفکیک شده مردم به آنها پودر رخت‌شویی و مایع دست‌شویی اهدا کرده‌ایم.

وی با انتقاد از طرح برخی موضوعات بی‌اساس پیرامون پارکبان‌های سطح شهر مبنی بر تلاش شهرداری صرفاً برای درآمدزایی از این طریق، تصریح کرد: باور کنید طرح اجرای پارکبان در سطح شهر به ویژه نقاط پر تردد و با ترافیک سنگین برای دریافت پول از مردم نیست بلکه تلاشی برای فرهنگ‌سازی است.

شهردار گنبدکاووس با بیان اینکه اگر به دنبال درآمدزایی بودیم نیم ساعت نخست پارک را در محل‌های ایجاد طرح پارکبانی رایگان نمی‌کردیم، گفت: وقتی فردی که در خیابان‌های شلوغ مغازه‌ای دارد و از ابتدای صبح تا انتهای شب جای پارک را اشغال می‌کند باید با یک عامل بازدارنده از آوردن خودروی وی جلوگیری شود تا فضا برای پارک خودروی افرادی که کارهای ضروری اما کوتاه مدتی دارند باز شود.

طعنه گنبدی از هزینه مبلغی معادل ۵۰۰ میلیون تومان در حوزه پیشگیری از توسط شهرداری گنبدکاووس خبر داد و اضافه کرد: مبلغ ۶۰ میلیون تومان نیز بسته معیشتی توسط شهرداری میان نیازمندان و آسیب‌دیدگان از توزیع شده است.

وی با بیان اینکه تلاش کردیم با کاهش بودجه شهرداری با کمک اعضای شورای شهر بودجه را به سمت اقدامات عمرانی سوق دهیم، افزود: خداوند را شاکریم که در این حوزه و البته در بخش جذب سرمایه‌گذار گام‌های خوبی را برداشته‌ایم.

منبع: فارس

کد خبر 443128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.