احیای اراضی تحت مالکیت سازمان همیاری شهرداری‌های زنجان

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان گفت: برخی از این املاک در دست افراد بوده است که در فرآیندهای حقوقی به مجموعه بازگردانده شده است.

به گزارش ایمنا، سعید امیدی با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه املاک سازمان همیاری شهرداری‌های زنجان اظهار کرد: برخی از این املاک در دست افراد بوده است که در فرآیندهای حقوقی به مجموعه بازگردانده شده و حتی ارتقای ارزش و دارایی داشته است.

وی افزود: در حال حاضر یکی از املاکی که سازمان به ارزش ۴۰۰ میلیارد ریال دارد در حال احیا است که همین املاک سرمایه آینده سازمان است که باید حفظ شود.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان درباره طرح‌های گردشگری گاوازنگ گفت: در این زمینه نیز به دنبال جلوگیری از تضییع اموال مجموعه هستیم که از ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.

امیدی به قراردادهای همکاری اشاره کرد و یادآور شد: از قراردادهای کنونی می‌توان به اجرای پیاده‌روسازی خیابان امام خرم‌دره به مساحت هشت هزار متر مربع، پارک شناط ابهر به مساحت دو هزار و ۲۰۰ متر مربع، اجرای سنگفرش ترافیکی خیابان شهید عطوفی ابهر به مساحت دو هزار مترمربع، اجرای دیوار بتنی پیش ساخته مجتمع دام‌داری سجاس به مساحت پنج هزار و ۳۵۰ متر مربع و اجرای نهر کامل در سطح شهر خرم‌دره به طول پنج هزار متر اشاره کرد.

وی تصریح کرد: این سازمان حیاط خلوت هیچ ارگانی نیست و با مشارکت شهرداری‌ها و همه مسئولان در چارچوب وظایف خود که گسترش طرح‌های عمرانی و گردشگری و توسعه شهری است به انجام وظیفه می‌پردازد.

منبع: فارس

کد خبر 443101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.