۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۶
اکران "کاکا" پس از سه سال توقیف

فیلم سینمایی "کاکا" به کارگردانی علی سراهنگ و تهیه کنندگی امیر سمواتی از روز چهارشنبه 19 شهریور در سینماها اکران می شود.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی فیلم، فیلم سینمایی "کاکا" به مدت سه سال اجازه نمایش نداشت و به تازگی پروانه نمایش آن صادر شده است و از ۱۹ شهریور در سینماها اکران می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم که پوستر آن در آستانه اکران عمومی رونمایی شده، آمده است: "حسام مرد شصت ساله‌ای است که با زن جوانی به عنوان همسر دومش و بی خبر از خانواده‌اش ازدواج می‌کند. این مسئله باعث درگیری حسام با پسر و خانواده‌اش می‌شود.

حسین محجوب، مهران احمدی، فرید سمواتیف، رؤیا افشار، رضا اکبرپور، با معرفی شیفته خرم دل، فرانک کلانتر، رها خدایاری بازیگران فیلم کاکا هستند.

عوامل این فیلم عبارتند از: کارگردان: علی سرآهنگ، تهیه کننده: امیر سمواتی با مشارکت مرکز سینمایی مستند و تجربی، نویسنده فیلمنامه: علی سرآهنگ، رضا اکبرپور، مدیر فیلمبرداری: مصطفی بافرونی، تدوین: سجاد پهلوان زاده، آهنگساز: مسعود سخاوت دوست، طراح صحنه و لباس: علی نصیری نیا، صدابردار: منصور شهبازی، صدا گذار: علیرضا نکولعل، دستیار تدوین: هرمز فرشی، مدیر تولید: مجید گودرزی، جانشین تهیه کننده: مهدی کارآمد تبریزی، پخش: مؤسسه درخشان آفتاب عالمتاب.

کد خبر 443045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    2 0
    فیلم بسیار خوب و سالمیه با خانواده هم میشه دید و لذت برد . تصاویر زیبا فیلمبرداری و نورپردازی بسیار خوبی داره .