بهترین گوشی‌های هوشمند نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰ چه بود؟

شرکت‌های سامسونگ، ریلمی، موتورولا، ایسوس و زد تی ای از جدیدترین محصولات خود در همایش ایفا ۲۰۲۰ رونمایی کردند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند در همایش ایفا ۲۰۲۰ برلین شرکت کردند و جدیدترین محصولات خود را به نمایش گذاشتند. در ادامه به بررسی جالب‌ترین گوشی‌های هوشمند معرفی شده در بزرگترین نمایشگاه تکنولوژی امسال می‌پردازیم:

سامسونگ گلکسی زد فولد ۲

گلکسی زد فولد ۲ جدیدترین گوشی تاشدنی سامسونگ به شمار می‌رود که توانسته مشکلاتی را که نسخه قبلی با آن‌ها رو به رو بوده است، از بین ببرد و ظاهر آن نیز پیشرفت قابل توجهی کرده است. صفحه نمایش بیرونی این گوشی نیز با کیفیت‌تر و بزرگ‌تر شده است و گلس بسیار باریکی از صفحه نمایش داخلی آن محافظت می‌کند. گوشی گلکسی زد فولد ۲ مجموعه‌ای از دستاوردهای جدید شرکت سامسونگ را در صنعت گوشی هوشمند به نمایش می‌گذارد و با وجود قیمت بسیار بالای آن، چیزی فراتر از یک گوشی است.

ریلمی ایکس ۷ پرو

شرکت ریلمی در همایش ایفا ۲۰۲۰ کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرد و از گوشی‌های سری ریلمی ۷ و لوازم جانبی جدید خود رونمایی کرد. ریلمی ایکس ۷ پرو به تراشه پرچم‌دار مدیاتک، دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس (MediaTek Dimensity 1000+) مجهز است؛ بنابراین قدرت پردازشی بالا و قابلیت‌های متنوع دارد. نرخ نوسازی صفحه نمایش این گوشی هوشمند ۱۲۰ هرتز بوده و دوربین چهارگانه با حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسل در پنل پشتی آن تعبیه شده است. ریلمی ایکس ۷ پرو دارای هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی است و انرژی مورد نیاز خود را با استفاده از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌کند.

موتورولا موتو وان 5G

گوشی هوشمند موتو وان اولین محصول سری وان است که به شبکه ارتباطی 5G مجهز شده است؛ بنابراین افراد بیشتری از فناوری 5G بهره‌مند خواهند شد. این مدل گوشی هوشمند به تراشه اسنپدراگون ۷۶۵ که تراشه محبوبی بشمار می‌رود، مجهز شده است. گوشی جدید موتورولا دارای چهار گیگابایت حافظه رم و باتری پنج هزار میلی آمپر ساعتی است.

سامسونگ گلکسی M51

گوشی گلکسی M51 دارای باتری هفت هزار میلی آمپر ساعتی بوده و به فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی مجهز است. گوشی جدید سامسونگ از صفحه نمایش ۶.۷ اینچی سوپر AMOLED، تراشه اسنپدراگون ۷۳۰، حافظه رم ۶ گیگابایتی و دوربین چهارگانه بهره‌مند است. قیمت این گوشی هوشمند ۳۶۰ دلار ارزیابی شده است. شرکت سامسونگ گوشی دیگری به نام گلکسی A42 نیز معرفی کرده است.

ایسوس ذن فون ۷ پرو

گوشی ایسوس ذن فون ۷ پرو دارای دوربین چرخان است؛ این ویژگی باعث متمایز کردن این محصول از دیگر گوشی‌های موجود در بازار شده است. استفاده از این فناوری نه تنها باعث شده صفحه نمایش گوشی هیچ حفره و بریدگی نداشته باشد، بلکه با کیفیت‌ترین دوربین سلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شرکت ایسوس به منظور استفاده از فناوری دوربین چرخشی، مجبور شد با مشکلاتی مانند نداشتن گواهی ضد آب و وزن زیاد آن کنار بیاید. ذن فون ۷ پرو یک گوشی بسیار پرقدرت است که از قابلیت‌های متنوع پشتیبانی می‌کند.

زد تی ای اکسون ۲۰

زد تی ای اکسون 20 5G اولین گوشی هوشمند است که دارای دوربین سلفی در قسمت پایین صفحه نمایش است. این محصول به تراشه میان رده اسنپدراگون 765G مجهز شده و از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به برخورداری از باتری مناسب، فناوری شارژ سریع و دوربین‌های متنوع آن اشاره کرد.

کد خبر 443033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.