۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
تکمیل پروژه‌های راهسازی فردیس

سرپرست شهرداری فردیس گفت: بهره‌برداری از پروژه‌های راه سازی فردیس در دستور کار مدیریت شهری است.

به گزارش ایمنا، کیهان نریمانی با بیان اینکه یکی از مهمترین اهداف مدیریت شهری فردیس راه سازی و تسهیل در تردد شهروندان است، اظهار کرد: امید داریم با انجام عملیات‌های اجرایی پروژه‌های راه سازی شاهد کاهش ترافیک موجود در معابر اصلی فردیس باشیم.

وی احداث لاین کندرو بلوار مپنا فردیس را یکی از پروژه‌های راه سازی فردیس برشمرد و افزود: طول این محور حدوداً دو هزار و ۴۰۰ متر است.

سرپرست شهرداری فردیس با بیان اینکه برای احداث این پروژه ۷۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: سال گذشته لاین شمالی این بلوار به بهره برداری رسید.

به گفته نریمانی، مدیریت شهری فردیس در نظر دارد نسبت به احداث جاده تندرستی و فضای سبز در حاشیه ضلع جنوبی این بلوار اقدام کند.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی جاده کیاتل فردیس نیز در حال انجام است، تصریح کرد: این بلوار حد فاصل مرز شهر اندیشه تا انتهای کانال شرقی فردیس است که طول آن هزار و ۲۵۰ متر است؛ عملیات زیر سازی آسفالت در ۸۵۰ متر طول از آن انجام شده است و امید داریم هرچه سریع‌تر پروژه مذکور را به بهره برداری برسانیم.

سرپرست شهرداری فردیس با بیان اینکه تملکات پروژه جاده کیاتل این شهر در دست اقدام است، خاطرنشان کرد: جاده کشتارگاه نیز از پروژه‌های راه سازی شهر فردیس است که طول این مسیر ۳.۵ کیلومتر از بلوار کیاتل تا جاده شهریار است.

نریمانی با بیان اینکه فاز اول پروژه جاده کشتارگاه در محدوده لاین کناری شهر فردیس به انجام می‌رسد، تصریح کرد: در صدد هستیم لاین کندرو این پروژه را نیز هرچه سریع‌تر به بهره برداری برسانیم.

وی اضافه کرد: حد فاصل بلوار مپنا تا جاده شهریار به عنوان فاز دوم این پروژه خواهد بود.

کد خبر 443000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.