غفوری: نیامدن استراماچونی به باشگاه لطمه می‌زند

بازیکن تیم فوتبال استقلال می‌گوید بازگشت استراماچونی به سود این باشگاه است.

به گزارش ایمنا، وریا غفوری پس از حضور در باشگاه استقلال، اظهار کرد: برای کارهای شخصی آمده بودم. درباره نقل‌وانتقالات هم باید بگویم کار سختی داریم و باید تیم خودمان را حفظ کنیم و بازیکنانی که قراردادشان تمام شده را راضی کنند تا بمانند. این بازیکنان حق و حقوقی دارند که ان‌شاءالله باشگاه حق و حقوق آن‌ها را پرداخت می‌کند تا مشکلی برای ماندن آن‌ها نباشد.

وی درباره لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: لیگ قهرمانان شرایط خاص خودش را دارد. کار سختی داریم. باز خداوند را شکر که آقای نامجو مطلق و غلامپور قبول مسئولیت کردند. کار سختی داریم اما امیدوارم نتیجه بگیریم. امیدوارم در تمدید قرارداد باشگاه تمام سعی خودش را انجام بدهد.

غفوری درباره اینکه آیا علی کریمی در استقلال می‌ماند یا خیر، گفت: در اینجا رقابتی وجود دارد. علی کریمی پیشنهاد خوبی دارد و ما هم تلاش می‌کنیم بماند. من پیشنهاد خارجی نداشتم اما کریمی از خارج پیشنهاد دارد و هنوز تصمیم نهایی را نگرفته است.

وی درباره بحث بازگشت استراماچونی هم گفت: طبق گفته‌های آقای مدیرعامل، نیامدن استراماچونی خیلی به باشگاه ضربه می‌زند. امیدوارم کسانی که در رأس کار هستند مصلحت اندیشی کنند. چون اگر او نیاید هم باید قرارداد قبلی‌اش پرداخت و قرارداد جدید هم پرداخت شود. امیدوارم باشگاه در این زمینه متضرر نشوند. امیدوارم کمک کنند آقای استراماچونی برگردد.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا با استراماچونی تماس دارد یا خیر، گفت: ما ارتباطی برای بازگشت نداریم و ارتباط ما دوستانه است. با این حال هر کاری از دستمان بر بیاید انجام می‌دهیم که او برگردد چون به سود تیم خواهد بود. استراماچونی دوست دارد برگردد اما شرط و شروط وجود دارد. اگر او برنگردد هواداران استقلال سال‌ها این مطالبه را فراموش نخواهند کرد. او باید بیایید یکی دو سال کار کند تا همه ببینند او چه مربی‌ای است.

وی درباره فرهاد مجیدی هم گفت: بعد از بازی همه ناراحت بودیم. دوست داشتیم با آقای مجیدی با قهرمانی تمام کنیم. هر کاری از دستمان بر می‌آمد کردیم. برای مجیدی آرزوی موفقیت می‌کنم. او پیشرفت خوبی در مربی‌گری کرد. ما امسال حداقل باید یک جام را می‌گرفتیم که از دست دادن این جام من را ناراحت کرد.

منبع: ایسنا

کد خبر 442977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.