معضل ترافیک شهر چهاردانگه رفع می‌شود

شهردار چهاردانگه گفت: با احداث معابر جدید و تعریض بلوار آیت الله سعیدی معضل ترافیک از شهر چهاردانگه رفع می‌شود.

به گزارش ایمنا، محمد عفیفی اظهار کرد: با تعریض بلوار آیت الله سعیدی و احداث کمربندی شهرک صنعتی تا بزرگراه آزادگان معضل ترافیک در شهر چهاردانگه رفع می‌شود.

وی با اشاره به طرح‌های شهرداری برای رفع معضل ترافیک در منطقه افزود: با توجه به حجم بالای رفت و آمدها و ترددهای خودرویی در شهرک صنعتی سهند و برآوند، کمربند شمالی در قالب یک راه دسترسی جدید از شمال شهرک صنعتی تا بزرگراه آزادگان احداث می‌شود که با تکمیل و بهره‌برداری از آن ضمن کاهش ترافیک در داخل شهر چهاردانگه برای دسترسی به بزرگراه آزادگان تسریع ایجاد می‌شود.

شهردار چهاردانگه با تأکید بر ضرورت اجرای طرح‌های عمرانی و ترافیکی، عنوان کرد: طرح تعریض محور آیت الله سعیدی حدفاصل میدان ورودی تا میدان خروجی شهر آغاز شده و تاکنون تعدادی از املاک معارض موجود در مسیر آزادسازی شده و با مالکان تعدادی دیگر از املاک نیز در حال مذاکره هستیم.

عفیفی با بیان اینکه با حمایت اعضای شورای شهر چهاردانگه به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده، تصریح کرد: آسفالت و جدول کشی و مناسب سازی معابر شهری و خیابان‌های اصلی و فرعی شهر با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال و احداث مسیر کندرو بلوار آیت الله سعیدی از جمله طرح‌های در حال اجرا در این شهر هستند.

وی ادامه داد: بعد از گذشت ۲۰ سال راه دسترسی محله کاظم آباد تا بزرگراه آزادگان زیرسازی و آسفالت شده و تعریض خیابان شهید خزایی تا بلوار آیت الله سعیدی و بهسازی و مرمت و روکش آسفالت شهرک گلشهر تا پل گلدسته از جمله دیگر طرح‌های عمرانی، ترافیکی در سطح شهر چهاردانگه می‌توان نام برد که به مرحله اجرا درآمده است.

منبع: فارس

کد خبر 442961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.