سقوط مرد ۴۵ ساله در زاینده رود

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان مهم‌ترین حوادث ۲۴ ساعت اخیر در اصفهان را تشریح کرد.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به واژگونی خودرو زانتیا بر اثر تصادف در بزرگراه شهید کشوری اصفهان، اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۲۳ و ۱۱ دقیقه بامداد شب گذشته (یکشنبه) به ستاد فرماندهی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اعلام شد.

وی با بیان اینکه آتش نشانان از ایستگاه‌های ۲۰ و ۲۳ به محل این حادثه اعزام شدند، افزود: با تلاش آتش نشانان، تک سرنشین خودرو زانتیا که بر اثر واژگونی در خودرو محبوس شده بود، با سلامت کامل رهاسازی شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در خصوص واژگونی خودرو پراید در خیابان کهندژ اصفهان، اظهار کرد: این حادثه در ساعت سه و ۴۰ دقیقه بامداد امروز (دوشنبه) به ستاد فرماندهی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اعلام شد.

وی با اشاره به اعزام آتش نشانان از ایستگاه‌های ۲۱ و ۱۶ به محل این حادثه، اضافه کرد: در این حادثه چهار سرنشین ۱۸ ساله خودرو پراید بر اثر واژگونی در خودرو محبوس شدند، پس از عملیات آزادسازی محل حادثه ایمن سازی و تحویل عوامل نیروی انتظامی شد.

کاوه آهنگران در خصوص حادثه سقوط مرد ۴۵ ساله در زاینده رود اصفهان هم گفت: سقوط این فرد در نزدیکی پل آذر در ساعت ۹ و چهار دقیقه به ستاد فرماندهی آتش نشانی اعلام شد که منجر به اعزام آتش نشانان و اکیپ امداد و نجات غواصی از ایستگاه یک شد.

وی تصریح کرد: با تلاش حداکثری آتش نشانان فرد مذکور زنده از آب خارج شد.

کد خبر 442947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.