بهره‌مندی از خدمات الکترونیک، مطالبه بحق شهروندان شهریار

شهردار شهریار با بیان اینکه بهره‌مندی از خدمات الکترونیکی مطالبه بحق شهروندان است، گفت: ارائه خدمات الکترونیکی و شهرداری هوشمند در کاهش هزینه، دقت و سرعت تأثیر بسزایی دارد.

به گزارش ایمنا، بهروز کاویانی با تاکید بر ضرورت عملیاتی شدن سیستم هوشمند و الکترونیکی جهت خدمات رسانی هر چه بهتر به شهروندان اظهار کرد: بحث هوشمند سازی در برنامه ششم توسعه وجود دارد که شهرداری‌ها در دو سال نخست باید به شکل کاملاً الکترونیک خدمات دهند و در همین راستا شهرداری شهریار نیز تا پایان سال جاری این طرح ارزشمند را در حوزه مدیریتی خود عملیاتی خواهد کرد.

وی گفت: ارائه خدمات الکترونیکی و شهرداری هوشمند در کاهش هزینه، سرعت و دقت بالای کار تأثیر به سزایی دارد و این موضوع یکی از مطالبات به حق شهروندان شهریار بهره مندی از خدمات غیر حضوری و هوشمند است.

شهردار شهریار افزود: حذف کاغذ در سیستم شهرداری و ارائه خدمات الکترونیکی یکی از تأکیدات دولت است و مراجعات حضوری در تمامی حوزه‌ها باید تنها در موارد نیاز باشد که خوشبختانه شهرداری شهریار اعتبار مورد نیاز را تأمین و کارهای خوب و زیرساخت‌های مناسب نیز در دستور کار قرار گرفته‌اند.

کاویانی عنوان کرد: ارائه خدمات الکترونیکی در بیشتر شهرها اجرایی شده و امیدوار هستیم که شهرداری شهریار در غرب استان تهران پیشرو در این طرح واقع شود.

وی گفت: جلب رضایت شهروندان اولویت برنامه مدیریت شهری است و در این راستا تلاش می‌کنیم که با همراهی شهروندان شهریار، حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولان استانی و محلی و همچنین کارکنان زحمت کش و پر تلاش شهرداری توسعه، آبادانی و رفع مشکلات شهر و شهروندان را به ارمغان آوریم.

منبع: مهر

کد خبر 442922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.