پاویون ملی ایران در هفته فناوری‌های برتر ۲۰۲۰ روسیه برپا می‌شود

شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و نوآور می‌توانند در پاویون ملی ایران در هفته فناوری‌های برتر ۲۰۲۰ روسیه شامل نمایشگاه‌های بین‌المللی سویاز ۲۰۲۰ و ناوی‌تک ۲۰۲۰ حضور یابند.

به گزارش ایمنا، پاویون ملی ایران با حمایت مشترک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی، در هفته فناوری‌های برتر ۲۰۲۰ روسیه ۱۲ تا ۱۶ آبان‌ماه سال جاری برپا می‌شود. شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور تا پایان شهریورماه فرصت دارند برای ثبت‌نام در این پاویون اقدام کنند.

امسال نمایشگاه سویاز ۲۰۲۰ با موضوعات شهر هوشمند، اینترنت اشیا، تجهیزات مخابرات و خدمات و سرویس 5G، شبکه‌های انتقال دیتا، زیرساخت‌های مخابراتی و شبکه‌ای، ارتباطات ماهواره‌ای، ارتباطات رادیویی، ارتباطات همراه و کابل و تجهیزات مخابراتی میزبان علاقه‌مندان است.

همچنین علاقه‌مندان به مباحث مراکز پردازش داتا- پردازش، نرم‌افزار و خدمات، سامانه‌های تغذیه الکتریکی، نرم‌افزارهای روسی، فناوری‌های آی‌پی، رادیو و تلویزیون، هوش مصنوعی و غیره هم می‌توانند در این نمایشگاه حضور یابند.

نمایشگاه ناوی‌تک هم در موضوعات مختلفی مانند سیستم‌های مانیتورینگ حمل و نقل، به کارگیری و اتصال خدمات ناوبری به وسایل نقلیه، اینترنت اشیا، بخش حمل‌ونقل، امنیت سایبری در حمل‌ونقل، سامانه‌های اطلاعات جغرافیایی هوشمند و خدمات آن و سامانه‌های اطلاعات حمل‌ونقل هوشمند برگزار می‌شود.

گزارش از: مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

کد خبر 442917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.