افزایش ۶۰ هزار نفر به جمعیت مسکن مهر پردیس

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از تحویل ۱۴ هزار واحد مسکن مهر به مالکان در فازهای پنج، هشت ، ۹ و ۱۱ خبر داد و گفت: این واحدها ۶۰ هزار نفر را اسکان می‌دهد.

به گزارش ایمنا، سید مهدی هدایت اظهار کرد: ۱۴ هزار واحد در بخش مسکن تحویل مالکان شده و ۱۰ هزار واحد دیگر در آذرماه واگذار می‌شود.

وی تصریح کرد: مالکان این ۱۴ هزار واحد برای دریافت دفترچه اقساط به بانک معرفی شده و از طریق کارگزاری شرکت عمران با ارائه معرفی نامه واحد خود را تحویل می‌گیرند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به ظرفیت ساکنین مسکن مهر در واحدهای جدید افزود: ۱۴ هزار واحد مسکن مهر که امروز آماده تحویل است به عنوان یک شهر جمعیت ۶۰ هزار نفر را اسکان می‌دهد.

هدایت اضافه کرد: با تحویل این واحدها ۹۵ درصد مصرف کننده واقعی صاحب خانه می‌شوند و پنج درصد باقی مانده از مالکان نسبت به دریافت دفترچه اقساط اقدام نکرده و هر چه زودتر باید مراحل اداری را برای تحویل مسکن مهر به پایان برسانند. در غیر این صورت با آن‌ها برخورد قانونی و حقوقی انجام می‌شود.

وی گفت: مرحله دوم افتتاح این پروژه‌ها ۱۰ هزار واحد مسکن است که در آذرماه توسط رئیس جمهور به وسیله ویدئو کنفرانس انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس خاطرنشان کرد: با افتتاح ۱۴ هزار واحد مسکن برای مصرف کننده واقعی دست دلالان، محتکران و سرمایه‌گذاران مسکن کوتاه می‌شود.

منبع: تسنیم

کد خبر 442909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.