باشگاه ذوب آهن برای مدعی بودن باید بیشتر هزینه می‌کرد

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن، گفت: امسال تیم جوانی داریم و اکثر بازیکنان با قرارداد مبالغ بالا به تیم‌های دیگر رفتند و باشگاه ذوب آهن هزینه‌های لازم را نکرد و باعث شد اندکی کار برای این فصل مشکل شود.

کیوان صادقی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص شرایط فعلی تیم هندبال ذوب آهن، اظهار کرد: دو هفته‌ای است که تمرینات خود را شروع کرده‌ایم و در حال حاضر در فاز آمادگی جسمانی بازیکنان هستیم.

سرمربی ذوب آهن در ارتباط با یارگیری و جذب بازیکنان مورد نیاز برای فصل پیش رو، افزود: حدود ۱۰ نفر از بازیکنان سال گذشته ما از تیم جدا شدند و برای امسال تیم جوان و آیندهداری داریم که امیدوارم در این فصل بتوانیم خود را در میانه‌های جدول حفظ کنیم. اکثر بازیکنان مدنظر ما با توجه به دریافت پیشنهادهای مالی خوب از تیم جدا شدند.

صادقی با اشاره به گروه بندی مسابقات این فصل لیگ برتر هندبال، خاطرنشان کرد: گروه ما نسبت به گروه‌های دیگر بهتر است و احتمال صعود به مرحله بعدی را داریم، البته باید شرایط تیم‌های جدید که در گروه هستند را ارزیابی کنیم، اما فکر می‌کنم بتوانیم از گروه صعود کنیم.

وی ادامه داد: ذوب آهن همیشه تیم مدعی و ریشه داری بوده است و هندبال سیر صعودی خوبی داشته است. همه تیم‌ها زمانی که مقابل ذوب آهن قرار می‌گیرند با انگیزه بازی می‌کنند. امسال تیم‌های دیگر زود دست به کار شدند و بازیکنان ما را با مبالغ بالا جذب کردند. اگر می‌خواستیم مدعی باشیم، باید بیشتر هزینه می‌کردیم، اما باشگاه هزینه لازم را نکرد و باعث شد اندکی کار برای این فصل مشکل شود.

کد خبر 442903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.