پوشش امدادی ۱۹۲ آسیب دیده/فعالیت ۸۳ تیم عملیاتی هلال احمر درهفته دوم شهریورماه

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امدادرسانی به ۱۹۲ آسیب دیده ناشی از ۷۷ حادثه به وسیله ۸۳ تیم عملیاتی این جمعیت در آخرین هفته دوم شهریور ماه خبر داد.

داریوش کریمی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص وضعیت امداد رسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان در حوادث هفته گذشته، اظهار کرد: هفته گذشته ۱۹۲ آسیب دیده ناشی از ۷۷ حادثه در این مدت از خدمات امدادی هلال احمر استان اصفهان بهره مند شدند و حوادث جاده‌ای با ۴۲ مورد همچنان بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان آمار حوادث تحت پوشش این جمعیت از هشتم تا ۱۴ شهریورماه، افزود: در این بازه زمانی ۴۲ مورد حادثه جاده‌ای، ۱۶ مورد حادثه شهری، شش مورد حادثه صنعتی و کارگاهی، هفت مورد خدمات حضوری، چهار مورد حادثه ساحلی و دو مورد حادثه کوهستان به وسیله نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان پوشش داده شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان تصریح کرد: ۲۴۷ نفر نیروی این جمعیت در قالب ۸۳ تیم عملیاتی با بکار گیری ۷۷ دستگاه خودروی امدادی و همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی در عملیات‌های یاد شده فعالیت داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: از مردم به ویژه مسافران تقاضا می‌شود ضمن رعایت نکات ایمنی در صورت بروز هرگونه حادثه، بلافاصله با تلفن ۱۱۲ تماس بگیرند.

کد خبر 442902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.