انتشار فراخوان ارائه طرح‌های هنرمندانه در استقبال از بهار ۱۴۰۰ مشهد

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد از انتشار فراخوان ارائه طرح های هنرمندانه در استقبال از بهار ۱۴۰۰ در راستای ارتقا سطح کیفی فضاهای شهری و جذب مشارکت های خلاقانه خبرداد.

به گزارش ایمنا، احمدرضا سلامی با اشاره به انتشار فراخوان جشنواره استقبال از بهار ۱۴۰۰، اظهار کرد: این فراخوان با هدف ایجاد شور و نشاط در شهر از طریق مشارکت هنرمندان و در راستای زینت بخشیدن به فضاهای شهری، طرح ریزی شده است.

وی افزود: طراحی احجام، سازه‌ها، مونومان‌های ترکیب شده با گل (فضاهایی که در ذهن ماندگار است)، طراحی گل آرایی میادین، آیلند ها و لچکی‌های مهم شهری، طراحی تزئینات شهری ترکیبی و طراحی گل جای‌های زمینی، دیواری و حجمی را از محورهای این فراخوان است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند از طریق ارسال تصویر از طرح یا ایده پیشنهادی در قالب یک فایل در ابعاد ۷۰ در ۵۰ از زوایای مختلف ماکت یا نمای سه بعدی طرح، به نحوی که تمام ابعاد و زوایای اثر، رنگ و بافت آن قابل مشاهده باشد با کیفیت ۳۰۰DPI، در فرمت jpg و به صورت RGB در این فراخوان شرکت کنند.

سلامی با بیان اینکه هر هنرمند می‌تواند با حداکثر پنج اثر در این رویداد شرکت کنند، گفت: هنرمندان اولویت استفاده از مصالح طبیعی و سازگار با محیط و منظر شهری در ساخت اثر و توجه به دوام، پایداری آثار در انتخاب مصالح و امکان جا به جایی اثر در مناطق مختلف شهری را در نظر داشته باشند.

وی ادامه داد: هنرمندان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا پنجم مهر ماه ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی WWW.PARKS.MASHHAD.IR مراجعه کنند.

کد خبر 442889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.