آموزش ۵۳۵ نفر از آتش نشانان جدید آتش نشانی مشهد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از آغاز آموزش ۵۳۵ نفر از آتش نشانان جدید این سازمان خبر داد.

آتشپاد امیر عزیزی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با هدف آمادگی برای ورود به بدنه سازمان و فعالیت در ایستگاه‌های آتش نشانی دوره آموزش شبانه‌روزی نیروهای جدید آتش نشان آغاز شده است.

وی تصریح کرد: نیروهای جدید یک مارتن ۱۵ ماهه را با طی آزمون‌های تئوری و عملی استخدامی که به دلیل شیوع ویروس کرونا با چالش‌هایی روبرو شد، پشت سر گذاشتند، اما از ۱۵ شهریور دوره‌های آموزش شبانه روزی آنها آغاز شده تا پس از ۱۵ ماه در شغل مقدس آتش نشانی مشغول خدمت شوند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: در این دوره سرفصل‌های آموزش تئوری و عملی مختلفی برای ارائه آماده شده، اما بر این نکته تاکید داریم که در کنار مباحث تخصصی، روحیه ایثار و نگاه جهادی از سوی نیروهای با تجربه به نیروهای جوان انتقال داده شود.

وی اظهار امیدواری کرد: با ورود نیروهای جدید با انگیزه و تحصیل کرده روند رو به رشد سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سریع‌تر شود.

آتشپاد عزیزی با بیان اینکه سازمان آتش نشانی مشهد سال ۱۳۱۲ با راه‌اندازی نخستین ایستگاه در میدان شهدا تأسیس شد و اکنون حدود ۹۰ سال سابقه دارد، گفت: در حال حاضر ۵۱ ایستگاه با ۳۰۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین آتش نشانی در مشهد فعال است.

کد خبر 442885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.