روزنامه‌های ورزشی ۱۷ شهریور؛ بازگشت مجیدی به استقلال؟

برخی رسانه‌ها مدعی شدند با بازگشت نامجو مطلق به نساجی مازندران، مجیدی منتظر استعفا سعادتمند برای بازگشت به استقلال است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -دوشنبه ۱۷ شهریور- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "فرهاد برگشت تا مجیدی هم برگردد" به انتخاب نامجو مطلق به عنوان سرمربی موقت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت و مدعی شد مجیدی در انتظار استعفا سعادتمند است.

"گل" با عنوان"استقلال هنوز زنده است" به اظهارات امیر ارسلان مطهری مهاجم گلزن استقلال پرداخت، کسی که گفته است برای فصل آینده نیز در جمع آبی‌ها ماندنی است و امیدوار به کسی جام و نتایج است.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "بحران درک بحران" به استعفای یحیی گل محمدی از سرمربیگری پرسپولیس پرداخت، کسی که همین چند روز پیش اقدام به دادن لیست به مدیران پرسپولیس کرد و این لیست در این چند روز توسط مدیران خریداری شده است.

"خراسان ورزشی" با عنوان "داستان طارمی و بلبلی در حال تکرار " مدیا شد خرید مظاهری توسط استقلال می‌تواند پایان تلخی را برای هر دو طرف رقم بزند و منجر به محرومیت مظاهری و استقلال در آینده نزدیک شود.

"ایران ورزشی" با عنوان"ژن سپاهان" به انتخاب محرم نویدکیا به عنوان سرمربی سپاهان پرداخت، کسی که حضور او و ساکت هواداران سپاهان را به بازگشت آنها به اوج امیدوار می‌کند.

"شوت" با عنوان "شهریار سوار بر تراکتور" به شایعات سرمربیگری دایی در تراکتور پرداخت، موضوعی که نزدیک و محتمل‌تر از همیشه به نظر می‌رسد.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"این بار قلب ما درد گرفت" به انتقاد خاموش از یحیی پرداخت، کسی که با تکمیل لیست خرید خود در فکر استعفا از پرسپولیس بعد از لیگ قهرمانان آسیا است.

"صدای سپاهان" با عنوان "جون و دلم میره برات" به حضور و معارفه محرم نویدکیا به عنوان سرمربی سپاهان پرداخت، سرمربی از جنس سپاهان که امیدهای زیادی به قهرمانی این تیم در آینده نزدیک دارد.

کد خبر 442878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.