تولیدات فیلم و سریال‌ها در روزهای کرونایی

تولید سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی هر چند برای مدتی به دلیل شیوع کرونا متوقف شدند اما چند وقتی است که با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی این آثار در حال تولید هستند.

به گزارش ایمنا، همزیستی ما با کرونا حالا چند ماهی است که وارد فاز جدیدی شده و هنرمندان نیز با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در حال تولید آثار خود هستند. این آثار هنری از فیلم بلند داستانی گرفته تا فیلم‌های کوتاه و حتی سریال‌های طولانی مدت را در برمی‌گیرد.

اما از جمله این آثار مجموعه مناسبتی نجلا است که تصویر برداری آن به مرز ۸۰ درصد رسیده است.

نجلا به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی طی چند هفته گذشته با حضور بازیگران اصلی در شهرک دفاع مقدس در حال پیگیری است. در حال حاضر مراحل فنی مجموعه ازجمله تدوین، صداگذاری و ساخت موسیقی برای پخش به موقع سریال در ایام اربعین حسینی همزمان با تولید انجام می‌شود.

تاکنون ۸۰ درصد از کار مقابل دوربین رفته و گروه ظرف هفته آینده برای ادامه تصویربرداری عازم خوزستان خواهند شد. در صورت مهیا شدن شرایط سفر سکانس‌های فینال نیز در کربلا مقابل دوربین می‌رود.

حسام منظور، سارا رسول‌زاده، ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی، سوگل طهماسبی، جواد پورزند، علی غابشی، مرتضی شاه‌کرم، وحید نفر، بدرالسادات برنجانی، محسن پوشانی، محسن سلیمانی، سجاد دیرمینا، ابراهیم گله‌دارزاده و (با هنرمندی) هدایت هاشمی، سید مهرداد ضیایی و آزیتا حاجیان گروه بازیگران این سریال را تشکیل می‌دهند.

در کنار بازیگران نامبرده امین میری، یاسمین بدوی، ابتسام بغلانی و عبدالرضا نصاری نیز بازیگران جدیدی هستند که به تازگی مقابل دوربین این سریال رفته‌اند.

این مجموعه در ۱۵ قسمت برای پخش از شبکه سه سیما در ایام اربعین حسینی تولید می‌شود.

میثم مولایی «گشت ارشاد ۳» را تدوین می‌کند

اما در حوزه فیلم بلند سینمایی نیز فیلمبرداری گشت ارشاد ۳ به کارگردانی سعید سهیلی که از اواخر خرداد در تهران آغاز شده بود پس از دو ماه به پایان رسید و بعد از پایان فیلمبرداری تدوین این فیلم توسط میثم مولایی آغاز شده و در حال انجام است.

با توجه به وضعیت سینماها، احتمالاً ساخته جدید سهیلی که از امیدهای اصلی گیشه است با بهبود شرایط برای اکران در نوروز ۱۴۰۰ آماده نمایش می‌شود.

پ ولاد کیمیایی، ساعد سهیلی، بهنام بانی، ریحانه پارسا، میرطاهر مظلومی، نازنین کیوانی، مبینا رحمتی، اسدالله منجزی، امیر محاسبتی، اشکان عقیلی، مهدی دانایی مقدم، با معرفی علیرضا خواجه نیا و با هنرمندی امیر جعفری گروه بازیگران گشت ارشاد ۳ را تشکیل می‌دهند.

فیلم سینمایی قایقران آماده نمایش شد

فیلم سینمایی قایقران با بازی شقایق فراهانی، محمد اسدنیا، نگین صدق‌گویا، غزاله جزایری و… با پایان مراحل فنی که در شرایط کرونا انجام شد، برای اکران آماده شده است و تلاش می‌کند در گروه سینمایی هنر و تجربه نمایش داده شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «روایت ناگفته‌های چند انسان مرتبط به یکدیگر اتفاقات عجیبی را رقم می‌زند».

قایقران به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی محمد اسدنیا تولید شده است.

کاسب به زودی در مرحله پیش تولید

فیلم سینمایی کاسب به نویسندگی و کارگردان رضا خورشیدی که چند صباحی برای پیشگیری از کرونا متوقف شده بود حالا عوامل آن قصد دارند با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی پیش تولید آن را آغاز و بزودی مقابل دوربین خواهد رفت.

سازندگان این پروژه با بازیگران مطرح سینمای ایران به توافق رسیده‌اند اما در کنار بازیگران شناخته شده هنرمندانی چون فاطمه کره‌یی، ریحانه سقفی، شایان بادامه، سارا پایدار، علی مزاری، نرگس بالویی، رضا رفیعی، مینا خزایی و مریم حسنعلی‌پور در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

رضا خورشیدی کارگردان‌های فیلم خیانت فامیلی، چشم تو چشم، دستهای مادرم، و دو مینوی سیاه را در کارنامه خود دارد.

منبع: ایرنا

کد خبر 442854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.