سپاهان در بسکتبال تیم‌داری می کند

رئیس هیئت بسکتبال استان اصفهان، گفت: فولاد مبارکه بعد از بیست سال دوباره در بسکتبال تیم داری می‌کند که نشانه خوبی است. با محمدرضا ساکت در فولاد ماهان سابقه همکاری دارم که سال‌های خوبی برای بسکتبال اصفهان رقم زد و در زمان او قهرمانی جام ملت‌ها را به دست آوردیم.

جواد داوری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با تیم داری سپاهان در بسکتبال، اظهار کرد: سپاهان قصد تیم داری در بسکتبال دارد که اعلام آمادگی آن برای لیگ دسته یک شده است. بسکتبال نسبت به روزهایی که رشته اول استان بود فاصله گرفته و سعی کردم این رشته را به روزهای خوب خود برسانیم و شادابی بسکتبال را به اصفهان باز گردانیم.

وی افزود: سالیان زیادی بیشتر بازیکنان تیم ملی بسکتبال از اصفهان انتخاب می‌شدند، اما در حال حاضر تعداد آنها محدود شده و در برخی پایه‌ها بازیکنی از اصفهان حضور ندارد.

رئیس هیئت بسکتبال استان اصفهان با بیان اینکه دو نماینده از اصفهان در بسکتبال داریم و نیاز دیدیم یک تیم دیگر اضافه کنیم، تصریح کرد: فولاد مبارکه بعد از بیست سال دوباره در بسکتبال تیم داری می‌کند که نشانه خوبی است. با محمدرضا ساکت در فولاد ماهان سابقه همکاری دارم که سال‌های خوبی برای بسکتبال اصفهان رقم زد و در زمان او قهرمانی جام ملت‌ها را به دست آوردیم.

داوری در خصوص وضعیت انگیزه بازیکنان بسکتبال از تیم داری سپاهان در لیگ برتر این رشته، خاطر نشان کرد: ورود سپاهان به بسکتبال انگیزه جوانانی که آینده دارند و می‌خواهند به تیم ملی برسند را چند برابر کرده است.

وی با اشاره به اینکه سه نماینده از اصفهان در لیگ یک بسکتبال حضور دارند، گفت: فولاد مبارکه سپاهان، خانه بسکتبال گلنور و خانه بسکتبال کاشان در لیگ دسته یک قرار دارند، ذوب آهن در سوپر لیگ است و در لیگ دسته دو نامی نو فعال است.

رئیس هیئت بسکتبال استان اصفهان در رابطه با فعالیت‌های هیئت، اظهار کرد: امسال شیوع کرونا فعالیت‌ها را به صفر رساند، اما تمرینات استان را با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌دهیم و ترجیح دادیم بازیکنان در شرایط آمادگی مسابقه باشند. تیم‌های پایه خوبی در سطح کشور داریم که نشان از آینده‌ای روشن است.

کد خبر 442838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.